Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Wim75

Lid
Vanmorgen over de A12 langs Nieuwegein, staat daar op die enorme reclamezuil een huizenhoge reclame voor de 14% Octavia. Waarom zoveel reclame maken voor een auto die, obv de berichten op dit forum, niet meer leverbaar is? Ik zou wel balen als ik obv een dergelijke reclame naar de showroom ga, en direct moet worden teleurgesteld door de dealer.. Misschien wel gelijk weer weglopen ook.
Het zou PON sieren als er nu eens duidelijke en eenduidige communicatie was over het wel of niet kunnen leveren van de 14% versie...

Joske

Forumguru
Wat voor reclame zou het zijn.. dat men er dan een bordje onder hangt: "niet meer leverbaar in 2014 wegens groot succes"

tja ;)

Stewie

Senior Member
Als één van de weinige grote auto's in de 14% categorie was dat ook te denken eh.

Hopelijk vinden ze nog een paar gram CO2 zodat het in 2015 ook kan. Wellicht Stalen 14" velgen zonder wieldeksels, 1.2TDI en ongelakte bumpers zonder parkeersensoren, omwille van gewichtsbesparing natuurlijk :).

Wim75

Lid
Ik ben geen reclame deskundige maar ik baal er als klant altijd wel enorm van als ik naar een winkel ga voor een aanbieding en die blijkt er helemaal niet te zijn. Die winkel loop ik dan een lange tijd voorbij en blijf er negatief over..

Het negatieve gevoel bij een merk wat werkt met 'lokkertjes' blijft dan meer hangen dan het positieve gevoel wat je zou kunnen krijgen bij 'het merk met "groene" auto's'... (of wat ze dan wel denken te bereiken)

Archie

Senior Member
Vanmorgen over de A12 langs Nieuwegein, staat daar op die enorme reclamezuil een huizenhoge reclame voor de 14% Octavia. Waarom zoveel reclame maken voor een auto die, obv de berichten op dit forum, niet meer leverbaar is? Ik zou wel balen als ik obv een dergelijke reclame naar de showroom ga, en direct moet worden teleurgesteld door de dealer.. Misschien wel gelijk weer weglopen ook.
Het zou PON sieren als er nu eens duidelijke en eenduidige communicatie was over het wel of niet kunnen leveren van de 14% versie...
Die hangt er volgens mij ook al wel even, denk al voordat de leveringproblemen begonnen.

Wim75

Lid
Die hangt er volgens mij ook al wel even, denk al voordat de leveringproblemen begonnen.

Dat kan goed,, ik kom er niet dagelijks langs. In mijn beleving wisselen die reclames regelmatig.
Het verbaast me gewoon, al die wisselende signalen vanuit reclames, dealers en Pon zoals die ook op dit forum worden geciteerd.. als ik nu nog moest bestellen zou ik het daardoor ook niet meer weten en dan maar voor zeker gaan..

Archie

Senior Member
Helemaal mee eens! Vooral de grote dealers zoals muntstad (waar ik klant moet zijn ivm LM keuze) zijn echt niet transparant! Gewoon eerlijk zijn is het beste; maar alle informatie blijft in een soort vaagheid gehuld. Daar help je een klant niet mee, maar dat lijkt niet uit te maken.

adee

Senior Member
Ik heb eigenlijk eerder het idee dat die vaagheid eerder ontstaat uit het niet op orde hebben van informatiemanagement dan dat die doelbewust wordt gehanteerd.

Frank

Forumguru
Mijn auto ging eerst midden september zijn. Dan midden augustus, maar hij staat nu al bij de dealer. Nog snel even verzekering regelen, platen en dan ophalen!

Bovenaan Onderaan