ook in België besteld? mij is trouwens ook gezegd dat bij een "normale" bestelling het eind september zou zijn..heb ook een o3 combi elegance metal grey 1.4 tsi in bestelling
productieweek is nog niet gekend dus héél hoopvol is dat voorlopig nog niet
Vanmorgen over de A12 langs Nieuwegein, staat daar op die enorme reclamezuil een huizenhoge reclame voor de 14% Octavia. Waarom zoveel reclame maken voor een auto die, obv de berichten op dit forum, niet meer leverbaar is? Ik zou wel balen als ik obv een dergelijke reclame naar de showroom ga, en direct moet worden teleurgesteld door de dealer.. Misschien wel gelijk weer weglopen ook.
Het zou PON sieren als er nu eens duidelijke en eenduidige communicatie was over het wel of niet kunnen leveren van de 14% versie...
ook in België besteld? mij is trouwens ook gezegd dat bij een "normale" bestelling het eind september zou zijn..
geen idee hoeveel weken winst een spoedlevering oplevert eigenlijk, productieweek is nog niet gekend dus héél hoopvol is dat voorlopig nog niet
Gelukkig is die van mij een maandje eerder besteld (ook bij duindam)Skoda dealer duindam heeft afgelopen dinsdag de laatste greenline (de mijne)besteld. Ze mogen er niet meer bestellen omdat anders de levering dit jaar niet meer gehaald wordt.