Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

peterrapid

Forumguru
@Joske je weet dat het vroeger of november ging zijn dus jij bent bij de gelukkigen. Je hebt hem later besteld of ik en je gaat hem vroeger hebben of ik, you Lucky guy. Nu ik gun het je van harte hoor, moest je hem kunnen krijgen met de meet zouden hier veel mensen blij zijn voor jou.

peterrapid

Forumguru
@Joske denk dat de planning voor RS of geen RS nog weinig uitmaakt, denk dat vooral de leasemaatschappijen voorrang krijgen ... Dus dit jaar krijg ik iets van Sinterklaas ipv van zwarte piet :yeehaa:

Joske

Forumguru
heb ook een o3 combi elegance metal grey 1.4 tsi in bestelling
ook in België besteld? mij is trouwens ook gezegd dat bij een "normale" bestelling het eind september zou zijn..
geen idee hoeveel weken winst een spoedlevering oplevert eigenlijk, productieweek is nog niet gekend dus héél hoopvol is dat voorlopig nog niet :)

Ramonq

Senior Member
Hoeveel
productieweek is nog niet gekend dus héél hoopvol is dat voorlopig nog niet :)

Hoeveel weken van tevoren wordt doorgaans de productieweek bekend? Of is hier ook geen peil op te trekken? Bijvoorbeeld door onduidelijkheid in (aan)levering van onderdelen...

Joske

Forumguru
Geen idee eigenlijk.. kunnen vast anderen beter op antwoorden die hun wagen al geleverd hebben gekregen ;)

micky

Forumguru
Vanmorgen over de A12 langs Nieuwegein, staat daar op die enorme reclamezuil een huizenhoge reclame voor de 14% Octavia. Waarom zoveel reclame maken voor een auto die, obv de berichten op dit forum, niet meer leverbaar is? Ik zou wel balen als ik obv een dergelijke reclame naar de showroom ga, en direct moet worden teleurgesteld door de dealer.. Misschien wel gelijk weer weglopen ook.
Het zou PON sieren als er nu eens duidelijke en eenduidige communicatie was over het wel of niet kunnen leveren van de 14% versie...

Gewoon omdat die reclame campagne al lang geleden is ingekocht.......

notjes

Actief lid
ook in België besteld? mij is trouwens ook gezegd dat bij een "normale" bestelling het eind september zou zijn..
geen idee hoeveel weken winst een spoedlevering oplevert eigenlijk, productieweek is nog niet gekend dus héél hoopvol is dat voorlopig nog niet :)

ja ook in belgie besteld.

snorro

Actief lid
Eindelijk een definitieve productie- en leverweek gekregen. Eind week 38 kan ik 'm dan eindelijk gaan ophalen! :cheer::yeehaa::cheer:

Zo maar eens een afspraak met @Antera gaan maken :D

a3h

Lid
Skoda dealer duindam heeft afgelopen dinsdag de laatste greenline (de mijne)besteld. Ze mogen er niet meer bestellen omdat anders de levering dit jaar niet meer gehaald wordt.

Bovenaan Onderaan