TedVlemmings
Forumguru
Welke configuratie? 1.6TDI DSG met panoramadak toevallig?
Welke configuratie? 1.6TDI DSG met panoramadak toevallig?
Er is nog hoop..... Mijn leverdatum was de week van 9 juli en staat nu op eind september.... Hopelijk schuift dit nog naar voren, aangezien het nog een indicatie was.Net bericht van de dealer dat de voorlopige productie datum op week 28 staat, vermeld er nog wel duidelijk bij dat dit indicatief is omdat skoda bezig is productieplekken te verzetten en extra te krijgen. Eerste indicatie was week 34 dus ik heb al weer 6 weken voordeel
AdB lijkt op mijn bestelling, ik heb hem 13april besteld, en ga 21 juli op vakantieIk heb mijn nieuwe Octavia Combi Elegance 2.0 TDI op 11 april besteld. Ik kreeg even later bericht van de dealer dat hij in week 25 (dus deze week!) zou worden gebouwd en in week 27 worden afgeleverd. Hoop wel dat dit gaat lukken want anders komt de vakantie in de knel (ik wou wel uiterlijk 10 juli weg..)
Zijn er mensen die al weten wanneer ze hun nieuwe auto geleverd krijgen?
Lucky youZojuist gehoord dat als alles volgens planning loopt, mijn combi zaterdag a.s. afgeleverd gaat worden.
Zojuist gehoord dat als alles volgens planning loopt, mijn combi zaterdag a.s. afgeleverd gaat worden.
Onze O3 combi vandaag bij de dealer binnengekomenmen.
Eind volgende week rijklaar...
Nog ff doorbijten...
Dat is goed nieuws.
Welke velgen heb je besteld?
En foto's van een combi in de kleur platin grey zijn zeer welkom, daar moet ik het de komende maanden nog mee doen