Goede smaak!! De mijne wordt van buiten net zo, alleen een grotere spoiler i.v.m. het Dynamic pakket....Hij staat bij de dealer te wachten om afgeleverd te worden (volgende week ergens)....
Ik hoop dat ze die nog kunnen leveren! (Aangezien wk37 waarschijnlijk de laatste week is waarin Platin Grey geproduceerd wordt..)ook besteld O3 combi platin grey EBL met panorama dak levertijd week 42...
Net als dorsvlegel heb ik ook een platin grey die na week 37 geproduceerd gaat worden. Hij stond op week 40 in het systeem. Hoopte eerst ook dat hij uiterlijk week 37 klaar zou zijn maar .... Het blijft afwachtenIk hoop dat ze die nog kunnen leveren! (Aangezien wk37 waarschijnlijk de laatste week is waarin Platin Grey geproduceerd wordt..)
Ik zou het voor de zekerheid bij de importeur na laten vragen... Ze hebben voor de productieplanning in de fabriek echt geen boodschap aan op welk moment een auto besteld is..ik heb net de bevestiging van de dealer gekregen. Wat ik begrepen heb is dat hij tot week 37 bestelbaar is. Anders schuiven ze hem maar naar voren
Ik heb hier eerder gehoord dat na het Panoramadak nu ook het Dynamic pakket voor vertraging zorgt (mijn dealer gaf het niet specifiek als reden, maar ook ik heb wk40 te horen gekregen) Als het tegen zit krijg je het verzoek een andere kleur te kiezen...Net als dorsvlegel heb ik ook een platin grey die na week 37 geproduceerd gaat worden. Hij stond op week 40 in het systeem. Hoopte eerst ook dat hij uiterlijk week 37 klaar zou zijn maar .... Het blijft afwachten
ophalen, de hoofdsteunen zijn er nu uit en liggen bij de schermen inbouwer, die verwachten ze dinsdag terug samen met de inbouwer die het verder bij de dealer afmaakt (draden door de stoel en alles netjes wegwerken enz enz, geen idee wat ze nog meer doen). Een week later komt het leer erin...
Dus ja het verstandigst is eigenlijk om hem daarna op te halen...maar ja ben ik zo verstandig en misschien denk ik wel....nou ik wil volgend weekend er ff mee rijden...en lever hem dan wel weer een paar dagen in om het leer in te laten bouwen.
Kun je mij vertellen hoe de voorste hoofdsteunen eruit genomen kunnen worden. Heb de auto vanmiddag opgehaald maar krijg ze er niet uit
Hmmm...ik heb ook de Bolero besteld en het telefoonpakket. Fijn dat daar het 3 spaaks stuur bijhoort. Dat vind ik mooier dan het vierspaaks stuur. Maar het kan ook te maken hebben met het feit dat je DSG hebt???
Mooi!
Have fun!
MeneerB van harte gefeliciteerd met de nieuwe Combi en heel veel plezier met kilometers maken en spelen