Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MothMan

Actief lid
Ik heb er twee gezien in den Bosch, staan ook op de foto in Octavia Combi bij de dealer

Oops, afstruinen van forum gaat me toch niet goed af. Dank voor je link CoesDoes! Blijkbaar zijn er wél cappuccino's geproduceerd... Op de foto's echter Ambitions zonder chromen lijsten en dakrailing. Ben juist zo benieuwd naar Chroom/Cappuccino. Ik wacht gewoon af en zal het forum nóg beter in de gaten houden.

thakawa

Nieuw lid
Yes..... :tegek: ik heb hem,

De combi heb ik heden, deze ochtend, opgehaald.
Rijdt als een zonnetje.

Ik had als optie het telefoonpakket meebesteld. (als extra bij de radio Bolero)
Dan krijg je bluetooth en het 3 spaaks stuur.
Tot mijn (toch wel zeer grote) vreugde zitten hier ook de schakelflippers op. :D

De 1e indruk bij het rijden: Bij drempels hoor ik toch wat harde "klonk" geluiden vanuit het onderstel.
Maar verder top. Ga nu spelen met alle opties en kilometers maken.

erg net stuurtje!!
lijkt ook wel op het dynamic stuur dan?? ook de afwerking, het pianolak vind ik persoonlijk goed staan.
Tekent maar weer hoe vaag die informatie verstrekking gaat over de opties/modellen. Ik al verschillende dealers gevraagd, waarom kan ik niet meer kiezen voor DSG flippers.... niemand weet het. Meeste zegge kan alleen op RS.. maar goed, ik hoop straks met dynamic en DSG deze ook te krijgen! pleasee.... :)

CoesDoes

Forumguru
Oops, afstruinen van forum gaat me toch niet goed af. Dank voor je link CoesDoes! Blijkbaar zijn er wél cappuccino's geproduceerd... Op de foto's echter Ambitions zonder chromen lijsten en dakrailing. Ben juist zo benieuwd naar Chroom/Cappuccino. Ik wacht gewoon af en zal het forum nóg beter in de gaten houden.
In den Bosch staat er één waar wel chromen lijsten opzitten en die staat ook op de foto... Nóg iets beter naar de foto's kijken dus ;)

MothMan

Actief lid
In den Bosch staat er één waar wel chromen lijsten opzitten en die staat ook op de foto... Nóg iets beter naar de foto's kijken dus ;)

Whaaa, als een zotte aap scroll ik door de berichten! Je hebt gelijk. Overigens lijkt die in den Bosch wel een elegance. Ik dacht dat de dakrailing dan ook zilverkleur/chroom was. Maar goed, aangezien dit waarschijnlijk ook al ergens staat, ga ik eerst wel eens door alle topics heen.

Nogmaals dank!

Greggy

Actief lid
@MothMan: in Zoetermeer staat volgens mij een Cappuccino Beige Combi. Ambition denk ik, i.i.g. geen Elegance.

MeneerB

Forumguru
erg net stuurtje!!
lijkt ook wel op het dynamic stuur dan?? ook de afwerking, het pianolak vind ik persoonlijk goed staan.
Tekent maar weer hoe vaag die informatie verstrekking gaat over de opties/modellen. Ik al verschillende dealers gevraagd, waarom kan ik niet meer kiezen voor DSG flippers.... niemand weet het. Meeste zegge kan alleen op RS.. maar goed, ik hoop straks met dynamic en DSG deze ook te krijgen! pleasee.... :)

In de folder foto's stond het 3 spaaks stuur altijd met een matte afwerking. Deze is inderdaad pianolak afgewerkt. Ben ik normaal gesproken geen fan van i.v.m. vingerafdrukken. Maar het staat wel heel mooi en past helemaal bij de radio.
Die flippers geven voor mij net dat beetje meer rijplezier. (en ik heb de afgelopen paar dagen al heel wat plezier gehad.)

Zo afgaande wat ik op het forum hier tegenkom is de communicatie fabriek - Importeur - Dealer en dus uiteindelijk ook richting klant voor verbetering vatbaar.
Wat er nu concreet wel en niet opzit is soms heel onduidelijk. Mijn dealer was ook verrast door de schakelflippers.

Maar eigenlijk zit ik er allemaal niet mee. Ik heb ze en gebruik ze. :geek:

MeneerB

Forumguru
Gefeliciteerd meneerb, veel plezier!
Ik hoop dat die kleur nog niet op is als ze de mijne gaan maken.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van de "klonk" geluiden, hou ons svp op de hoogte

De oorzaak van de klonk geluiden was het niet goed gemonteerd zitten van een spatscherm in de wielkuip.
Bij sterk inveren raakte het wiel dat scherm. Was in no time opgelost. Nu absoluut geen bijgeluiden meer.

CoesDoes

Forumguru
Whaaa, als een zotte aap scroll ik door de berichten! Je hebt gelijk. Overigens lijkt die in den Bosch wel een elegance. Ik dacht dat de dakrailing dan ook zilverkleur/chroom was. Maar goed, aangezien dit waarschijnlijk ook al ergens staat, ga ik eerst wel eens door alle topics heen.

Nogmaals dank!
Ik denk dat het een Ambition BL met Introductie pakket is, de Elegance BL heeft inderdaad ook zilveren roofrails dus dat kan het niet zijn ;)

Gieliovd

Forumguru
Ben ook benieuwd.. mijn bestelling zal deze week wel geplaatst worden en dan....

Die "klonk" herken ik ook van mijn 2 proefritten trouwens hoor. Vond het ook enigszins vreemd. Ik zei al tegen de passagier, dit is zo'n auto waar je stoeptegels achterin moet leggen zodat hij niet gaat dribbelen.

CDK

Forumguru
dat worden dan vast weer een paar mooie foto reportages :) alvast gefeliciteerd en veel rijplezier toegewenst!

greetz Corné

AdB

Senior Member
Yezzzzz!!! Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn Octavia Combi die ik op 11 april heb besteld vrijdag binnenkomt bij de dealer en ik 'm dankzij een goede inplanning van de werkzaamheden (o.a. trekhaak) woensdag 3 juli kan komen ophalen!! Het betreft een 2.0 TDI Elegance met o.a. Bolero radio + telefoonpakket, Canton audiosysteem en hill hold. Kleur: Platin Grey. Het kenteken: KRG in het midden. Kan niet wachten....:tegek:

Yezzzzz!!! Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn Octavia Combi die ik op 11 april heb besteld vrijdag binnenkomt bij de dealer en ik 'm dankzij een goede inplanning van de werkzaamheden (o.a. trekhaak) woensdag 3 juli kan komen ophalen!! Het betreft een 2.0 TDI Elegance met o.a. Bolero radio + telefoonpakket, Canton audiosysteem en hill hold. Kleur: Platin Grey. Het kenteken: KRG in het midden. Kan niet wachten....:tegek:
Gefeliciteerd!!

Skoda_Jake

Nieuw lid
Die van mij is wederom naar achter geschoven, levering is van de oorspronkelijke week 26 verschoven naar week 39...... Dit alles vanwege het pano schuifdak :mad:

Bovenaan Onderaan