CoesDoes
Forumguru
Ik heb er twee gezien in den Bosch, staan ook op de foto in Octavia Combi bij de dealerIemand uberhaubt al een OCIII combi in cappuccino Beige gezien/op de foto gezet?
Ik heb er twee gezien in den Bosch, staan ook op de foto in Octavia Combi bij de dealerIemand uberhaubt al een OCIII combi in cappuccino Beige gezien/op de foto gezet?
Ik heb er twee gezien in den Bosch, staan ook op de foto in Octavia Combi bij de dealer
Yes..... ik heb hem,
De combi heb ik heden, deze ochtend, opgehaald.
Rijdt als een zonnetje.
Ik had als optie het telefoonpakket meebesteld. (als extra bij de radio Bolero)
Dan krijg je bluetooth en het 3 spaaks stuur.
Tot mijn (toch wel zeer grote) vreugde zitten hier ook de schakelflippers op.
De 1e indruk bij het rijden: Bij drempels hoor ik toch wat harde "klonk" geluiden vanuit het onderstel.
Maar verder top. Ga nu spelen met alle opties en kilometers maken.
In den Bosch staat er één waar wel chromen lijsten opzitten en die staat ook op de foto... Nóg iets beter naar de foto's kijken dusOops, afstruinen van forum gaat me toch niet goed af. Dank voor je link CoesDoes! Blijkbaar zijn er wél cappuccino's geproduceerd... Op de foto's echter Ambitions zonder chromen lijsten en dakrailing. Ben juist zo benieuwd naar Chroom/Cappuccino. Ik wacht gewoon af en zal het forum nóg beter in de gaten houden.
In den Bosch staat er één waar wel chromen lijsten opzitten en die staat ook op de foto... Nóg iets beter naar de foto's kijken dus
erg net stuurtje!!
lijkt ook wel op het dynamic stuur dan?? ook de afwerking, het pianolak vind ik persoonlijk goed staan.
Tekent maar weer hoe vaag die informatie verstrekking gaat over de opties/modellen. Ik al verschillende dealers gevraagd, waarom kan ik niet meer kiezen voor DSG flippers.... niemand weet het. Meeste zegge kan alleen op RS.. maar goed, ik hoop straks met dynamic en DSG deze ook te krijgen! pleasee....
Gefeliciteerd meneerb, veel plezier!
Ik hoop dat die kleur nog niet op is als ze de mijne gaan maken.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van de "klonk" geluiden, hou ons svp op de hoogte
Ik denk dat het een Ambition BL met Introductie pakket is, de Elegance BL heeft inderdaad ook zilveren roofrails dus dat kan het niet zijnWhaaa, als een zotte aap scroll ik door de berichten! Je hebt gelijk. Overigens lijkt die in den Bosch wel een elegance. Ik dacht dat de dakrailing dan ook zilverkleur/chroom was. Maar goed, aangezien dit waarschijnlijk ook al ergens staat, ga ik eerst wel eens door alle topics heen.
Nogmaals dank!
Boffert ik pas zaterdagMorgen, woensdag 26 juni, ga ik mijn Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline ophalen. Brilliant Silver met.
Gefeliciteerd!!Yezzzzz!!! Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn Octavia Combi die ik op 11 april heb besteld vrijdag binnenkomt bij de dealer en ik 'm dankzij een goede inplanning van de werkzaamheden (o.a. trekhaak) woensdag 3 juli kan komen ophalen!! Het betreft een 2.0 TDI Elegance met o.a. Bolero radio + telefoonpakket, Canton audiosysteem en hill hold. Kleur: Platin Grey. Het kenteken: KRG in het midden. Kan niet wachten....
Fotooooooo'sMorgen, woensdag 26 juni, ga ik mijn Octavia Combi 1.6 TDI Elegance Businessline ophalen. Brilliant Silver met.