Gieliovd
Forumguru
Soort van - "onprettig" ja.... 13 weken!!! Pffff sterkteDie van mij is wederom naar achter geschoven, levering is van de oorspronkelijke week 26 verschoven naar week 39...... Dit alles vanwege het pano schuifdak
Soort van - "onprettig" ja.... 13 weken!!! Pffff sterkteDie van mij is wederom naar achter geschoven, levering is van de oorspronkelijke week 26 verschoven naar week 39...... Dit alles vanwege het pano schuifdak
Ik mag zaterdag mijn kenteken zit KSB inYezzzzz!!! Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn Octavia Combi die ik op 11 april heb besteld vrijdag binnenkomt bij de dealer en ik 'm dankzij een goede inplanning van de werkzaamheden (o.a. trekhaak) woensdag 3 juli kan komen ophalen!! Het betreft een 2.0 TDI Elegance met o.a. Bolero radio + telefoonpakket, Canton audiosysteem en hill hold. Kleur: Platin Grey. Het kenteken: KRG in het midden. Kan niet wachten....
Dit is 'm dan!
Vanavond gelijk 250 km bijgeschreven
Ambition businessline met 16"minors ??
Jep, 16". Leasebedrag ging ernstig omhoog met een maatje groter helaas. Voor dat geld (en een beetje extra), genoeg andere leuke opties zoals sound pakket, Columbus systeem (rekenfoutje op website leasemij), volwaardig reservewiel erbij kunnen klikken. Ondanks het vroege bestelmoment bleek bij aflevering het winterpakket er niet op te zitten (helaas niet over geinformeerd tijdens het wachten op aflevering).