Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

ceesm

Nieuw lid
Week 17 besteld een Octavia 3 Elegance BL 1.8 TSI benzine combi automaat geen extra's alleen Line ass. Productie week eerst wk 25, toen week 27 toen week 33, toen week 37, nu week 40, 2 weken transport trekhaak monteren bij de dealer etc. ik denk aflevering in week 44. dus eind oktober. Maar dan mag er nu niets meer fout gaan. Hopelijk zijn dan de problemen met de 17" velgen en bekleding opgelost.
Gr,
Cees

Dat heb je mooi voor elkaar, voor mij helaas geen sound pakket :mad::mad::mad: kon er prijstechnish gezien niet meer bij, de trekhaak (vast) gelukkig wel.
Dit staat op zich ook niet slecht met 16"

Optisch is 17" inderdaad wel mooier, maar het rijcomfort is ook wel wat waard. Ik kom uit een 3-drs Seat Ibiza met sportonderstel en 17". De eerste hobbels en gaten in de weg zijn dan een verademing! En met een kind op komst zal ik ook niet meer zo hard door de bochten scheuren als met de Ibiza-kart :)

Trekhaak kon er helaas niet meer bij, onduidelijkheid tijdens bestelling over after market en af-fabriek. En de keren dat ik een trekhaak nodig heb.. mja, dan vraag ik wel een familielid of kennis voor auto met trekhaak. Caravan trekken zal bij ons toch niet gebeuren :)

Week 17 besteld een Octavia 3 Elegance BL 1.8 TSI benzine combi automaat geen extra's alleen Line ass. Productie week eerst wk 25, toen week 27 toen week 33, toen week 37, nu week 40, 2 weken transport trekhaak monteren bij de dealer etc. ik denk aflevering in week 44. dus eind oktober. Maar dan mag er nu niets meer fout gaan. Hopelijk zijn dan de problemen met de 17" velgen en bekleding opgelost.
Gr,
Cees

Ik was gisteren even bij m'n dealer en bij de 17" velgen stond momenteel als productieweek 40 en panodak productieweek 42. Die van mij zal dus (als alles goed gaat) in week 44 geleverd gaan worden.
Ergens is het toch schandalig, van week 25 naar ineens week 40. Dat is 15 weken extra!!!!
Bij mij gaat het dan (nog maar) om 4 extra weken, maar toch.

Dennis Nijholt

Forumguru
Nou ik haal hem volgende week op en zal dan de foto's publiceren hoe hij uiteindelijk geworden is met het leer en de schermpjes ( heb ook de aluminium instaplijsten laten plaatsen en de aluminium strip op de achterbumper te voorkoming van krassen op de bumper met het in en uitladen van spullen in de kofferbak)

AdB

Senior Member
Vanmorgen even gekeken bij de dealer of m'n Octavia Combi was gearriveerd, en ja hoor, daar stond ie te pronken in de showroom. Nog mooier dan ik had durven hopen. ben er erg gelukkig mee, ook de kleur Platin Grey is erg mooi en steekt fraai af tegen de chromen sierlijstjes. Woensdag ga ik 'm ophalen. Heb alvast de instructieboekjes meegenomen. Leuk leesvoer voor in het weekend! Toch nog één klein minpuntje: wat mij opviel was dat zelfs in de meest luxe Elegance uitvoering het dashboardkastje niet eens afgesloten kon worden met de autosleutel. Vreemd...

• Leuk
Waarderingen: CDK

res-q

Senior Member
Hmm ik hoop niet dat de velgen echt pas week 40 geproduceerd gaan worden, dan heb ik ook nog wel even te gaan...

derf

Senior Member
Net terug van vakantie. De wagen staat klaar. 2 juli halen we hem op

Bijlagen

• skoda 1.JPG
    skoda 1.JPG
    987,2 KB · Weergaven: 127

Wesly

Senior Member
Begin week 23 besteld en afleverdatum gesteld op week 32. Iemand met dezelfde data? En zo ja, weet je dan al meer als mij over de definitieve levertermijn?

Badnews

Senior Member
Week 24 besteld (12juni), wordt in week 32 gebouwd..
EBL, dus teron zou inderdaad voor de vertraging kunnen zorgen tov jouw hb..

Greggy

Actief lid
Yay, de mijne vandaag opgehaald! Mooie bak, Columbus en de software erop is erg fraai, snel en uitvoerig. Daar is de nodige aandacht aan besteed werkt erg fijn. 1.4, DSG, vermogen, stilte, de echt enorme laadruimte, leder, verlichting binnen en buiten bevallen erg goed. Sluiten van de auto met keyless is even wennen ('vegen' over de handgreep werkt het best om te sluiten. Voetenverlichting is leuk, maar mag wat mij betreft uit als je rijdt. Enkele instellingen in Columbus leken verdwenen te zijn na het zetten op smaak. Parkeerhulp vergt ook wat gewenning, maar als ie het doet parkeert ie netjes (wel even melden dat je zelf moet gassen en remmen, een MB CLS doet dat nl. ook vanzelf :-)). Morgen foto's en een leuk verslagje...

CDK

Forumguru
gefeliciteerd Jarsiv, prachtige wagen! mag je trots op zijn! veel plezier er mee.

greetz Corné

Bovenaan Onderaan