Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Greggy

Actief lid
Icoontjes voor radio zenders moet je zelf op een sdkaart zetten. Wie ze wil hebben geef voor een seintje

Jarsiv; daar ben ik net mee bezig. Heb jij dit voor mij? Thx!

En ik zoek nog naar de 'embedded' methode om pasfoto's van contacten in je auto te krijgen. Dus zonder handmatig mappen. Maar ik heb het Columbus boekje nog niet gelezen... Tips?

Greggy, als je straks ineens een vreemde kerel bij je auto ziet staan.... Ik woon 3 straten verderop (herkende de foto) dus ga straks even kijken hoe'die eruit ziet. Ik moet nog zo lang wachten..... ;)

Greggy, ik ben even langs gefietst. Wat een mooie bak zeg!! Erg gaaf, zwarte kleur met lichte leren bekleding. Hij staat idd wat hoog op de poten, maar daar hebben we nu wel genoeg over gezeurd. Wanneer heb je de auto besteld? En bij welke dealer?

Dennis, als je nog budget over hebt zou ik het zeker doen!! Helemaal met 18 inch velgen. Helaas is mijn budget volledig gebruikt.... Ik ga er de eerste 2 maanden iedere dag met 10 man in zitten. Verlagen die handel! ;)

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt, ik kan het je aanbevelen hoor, mijn (zwangere)vrouw vind mijn met KW streetcomfort verlaagde S2 comfortabeler qua vering als haar eigen VW Polo uit 2011 met standaard onderstel, dat zegt genoeg denk ik :)

greetz Corné

Noord26

Forumguru
Maar vergeet niet het grote verschil in wielbasis, waardoor 1 op 1 vergelijken niet op gaat het Corné. Een grotere wielbasis is per definitie meer comfortabel.

Als ik een vergelijk moet maken tussen het verlaagde onderstel OEM + 18" LMV onder onze SuperB ook een stuk comfortabeler als de ballonbanden en onderstel van onze Alto.

:)

Dennis Nijholt

Forumguru
de wielbasis van de Octavia combi is 2686 mm
de wielbasis van de Superb Combi is 2761 mm ook van de HB trouwens..

Dus er zit wel verschil in ja...we zullen zien

CDK

Forumguru
daar heb je gelijk in Noord26, maar ik bedoel te zeggen dat 19" en dus platte banden en een schroefset nog steeds comfortabel kan zijn, maar het is wel een beetje appels met peren vergelijken idd

greetz Corné

Greggy

Actief lid
Wat is eigenlijk de laadruimte van de Combi? Ik lees en hoor eigenlijk een beetje tegenstrijdige berichten. "Grote dan Passat en Mondeo" (603 liter resp. xx?). Maar ook groter dan vorig model MB E-Estate? Lijkt mij niet... Autoweek had het ergens (ik weet niet meer waar) het over 650 liter bagageruimte in de O3 combi...

Greggy

Actief lid
Greggy, ik ben even langs gefietst. Wat een mooie bak zeg!! Erg gaaf, zwarte kleur met lichte leren bekleding. Hij staat idd wat hoog op de poten, maar daar hebben we nu wel genoeg over gezeurd. Wanneer heb je de auto besteld? En bij welke dealer?

Versluis ZTM, de order 1 maand nadat de orderboeken van de HB open gingen ingelegd. Dus ergens april denk ik? De DSG was toen nog niet te bestellen maar ik had i.i.g. een 'slot' vrij in de planning van de fabriek. Tot de definitieve fabrieksplanning kan je nog e.e.a. wijzigen in de order. Levertijd was dus iets van 8 a 10 weken of zo...

@Greggy,

super mooie wagen heb je idd!
Wist niet dat de 1.4 dsg ook al geproduceerd werd. Ik heb de combi 1.2 dsg besteld. En heb ook een door de dealer voorbestelde. Maar zoals het er nu uit ziet, wordt deze wk32 geproduceerd. Heb gelukkig geen vertragende opties gekozen, vond ik eerst jammer, maar met al die vertraging ben ik achteraf wel blij. nu maar hopen dat ze wk32 dan ook halen.

MacRembrandt

Forumguru
Komt ie dan he...

GPR_2767.JPG

GPR_2760.JPG

GPR_2769.JPG

GPR_2770.JPG

Wauw!:tegek:

Helemaal zoals ik 'm ook in gedachten had!
Helaas kan ik vanuit mijn lease-regeling niet upgraden naar leer, en zit (voorlopig) de beige bekleding er nog niet in. Als ik dan deze wagen zie, baal ik daar wel een beetje van.
Ik probeer wel het "hout" erin te cheffen. Staat veel mooier dan het toch wat neppe "aluminium".

Veel plezier met deze wagen.

Bovenaan Onderaan