Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
oudbollig wil ik het niet noemen, het heeft een chique uitstraling, maar aluminium of pianolak is wat sportiever idd

Greggy

Actief lid
Tjah, ieder z'n smaak he...? :) Een alu-lijst bij al die chromen accenten vind ik juist weer niks. Kies of chroom of alu. Geen ratjetoe aan kleuren en materialen.
En hoogglans pianolak in auto's is gewoon niet mijn ding. Dat spul is besmettelijker dan mijn lichte bekleding. Ieder stofje of vingerafdruk zie je. Nee... dan maar een stukkie geprint hout erin. :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Greggy, ik had het in m'n vorige S2 ook en vond het ook mooi, nu met mijn L&K uitvoering is het zwarte pianolak, ook mooi alleen alu is sportiever, maar ben het helemaal met je eens dat de combi met chroom niet mooi is :)
neeee dat zeg ik verkeerd, dat ik die combi niet mooi vind, want het is en blijft persoonlijke smaak.

greetz Corné

Versluis ZTM, de order 1 maand nadat de orderboeken van de HB open gingen ingelegd. Dus ergens april denk ik? De DSG was toen nog niet te bestellen maar ik had i.i.g. een 'slot' vrij in de planning van de fabriek. Tot de definitieve fabrieksplanning kan je nog e.e.a. wijzigen in de order. Levertijd was dus iets van 8 a 10 weken of zo...
Ik heb mijn auto eind april besteld, maar het Dynamic pakket levert vertraging op. Balen dus! Mijn auto is via de Leasemij in Spijkenisse besteld. Lekker handig, not!! Ik zal deze week zeker nog wel een keer langs fietsen. Hij blijft mooi namelijk!

Greggy

Actief lid
Ik heb mijn auto eind april besteld, maar het Dynamic pakket levert vertraging op. Balen dus! Mijn auto is via de Leasemij in Spijkenisse besteld. Lekker handig, not!! Ik zal deze week zeker nog wel een keer langs fietsen. Hij blijft mooi namelijk!

Als je niet kan wachten weet je waar m'n huis woont... :D

@Derf: feli!! Mooi in cappu! Zat ik ook nog erg aan te denken maar stond toen niet in de showroom. Fraaie bak & veel plezier ermee!

derf

Senior Member
morgen maak ik foto's van het interieur. De auto is voorzien van dorpelstrips, hulpveren en een kofferbakschaal (zie foto)

Bijlagen

• kofferbakschaal.jpg
    kofferbakschaal.jpg
    882,9 KB · Weergaven: 108

AdB

Senior Member
Ik haak deze zomer ook een sleurhut achter mijn Octavia III, en ik mag verwachten dat de fabrikant rekening heeft gehouden met het feit dat ik beslist niet de enige zal zijn vanwege het gunstige gewicht dat deze auto kan/mag trekken. (de 2.0 TDI mag 1600 kg trekken!) Ook gelet op de enorme laadcapaciteit zijn de veren van achteren al behoorlijk stug. Om deze redenen heb ik uiteindelijk besloten om geen hulpveren aan te schaffen, volgens de dealer was dit ook niet echt nodig. Eventueel kan ik ze zonodig altijd nog later laten aanbrengen??

paulus474

Senior Member
Gisteren eindelijk ook onze O3 Combi geleverd!
Zag vandaag echter een paar krassen op 1 van die mooie 18" velgen...
Geen idee hoe we dit verder weer moeten oppakken... ;-(

AdB

Senior Member
Da's wel balen paulus.. Ik zou van de nood een deugd maken en een korting bedingen..

derf

Senior Member
nog een paar foto's van de dorpellijsten en de hulpveren

Bijlagen

• 001.JPG
    001.JPG
    352,6 KB · Weergaven: 127
  • P7030070.JPG
    P7030070.JPG
    254,9 KB · Weergaven: 126
  • P7030072.JPG
    P7030072.JPG