Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Altos

Banned
O ja, nog even dit: ik had het al eerder over het feit dat het dashboardkastje niet afgesloten kan worden. Dat verwacht je niet. Zeker niet in een Elegance-uitvoering. Maar ook: de brandstofmeter. Zelfs in de basisuitvoering van de Polo is dit 'digitaal' af te lezen, in mijn nieuwe Octavia is de brandstofvoorraad af te lezen van een 'goedkoop' klokje met een wijzerplaatje....Hmmm..

Gefeliciteerd met je mooie auto! Ik vind juist het digitale brandstof metertje minder prettig, en ben erg blij dat er nu een mooi "klokje" zit...zo zie maar dat ze het nooit voor iedereen goed kunnen doen ;)

rudolfi

Forumguru
Net gebeld met ome dealert, week 28 productie bevestigd uiterlijk halverwege augustus rijden.
Ik ben blij:tegek:

RoelF

Forumguru
Gefeliciteerd met je mooie auto! Ik vind juist het digitale brandstof metertje minder prettig, en ben erg blij dat er nu een mooi "klokje" zit...zo zie maar dat ze het nooit voor iedereen goed kunnen doen ;)

Mee eens, ook de temperatuur meter geeft tenminste de echte waarde aan ipv een 'ik-zeg-niet-hoeveel-maar-het-is-in-orde' van een digitaal systeem.

Er werd wel eens vaker gerept over een fabriek sluiting in de zomer, volgens mijn dealer is hiervan geen sprake. Het lijkt erop dat dit klopt als de auto van rudolfi in wk 28 wordt geproduceert. wie weet meer?

rudolfi

Forumguru
Ik
en met welk verlanglijstje bij ome dealert?
1.2 TSI Elegance, topaz brown, 18 inch Golus, bolero radio en telefoon pakket.

Begreep wel dat als je een panorama dak of dynamic pakket hebt besteld, dat het langer gaat duren. Tenminste dat werd mij verteld door ome dealert.

jelleg

Lid
Ik

1.2 TSI Elegance, topaz brown, 18 inch Golus, bolero radio en telefoon pakket.

Begreep wel dat als je een panorama dak of dynamic pakket hebt besteld, dat het langer gaat duren. Tenminste dat werd mij verteld door ome dealert.

Mooie config. En wanneer had je de auto besteld?

jelleg

Lid
Halverwege mei besteld. Auto zou eerst pas in week 34 geproduceerd worden maar dat is 6 weken eerder geworden.

Tenminste ook eens goed nieuws. Zodra ik mijn leverweek laat ik het hier weten. Ik heb geen dynamic pakket, panodak of Theron velgen, dus ik hoop stiekem dat ik niet 5 maanden hoef te wachten. Ik verwacht morgen of maandag een belletje van de dealer (als Athlon een beetje doorwerkt ;)).

Nou ik haal hem volgende week op en zal dan de foto's publiceren hoe hij uiteindelijk geworden is met het leer en de schermpjes ( heb ook de aluminium instaplijsten laten plaatsen en de aluminium strip op de achterbumper te voorkoming van krassen op de bumper met het in en uitladen van spullen in de kofferbak)
Heb je hem toevallig in Heerenveen besteld?!

AdB

Senior Member
Hoi Paulus: ben net thuis en heb onderweg nog kunnen vaststellen: bij 100 km/u 1500 tpm. Je merkt dan toch dat het vermogen van mijn auto (2.0 TDI) minder toeren hoeft te maken bij bepaalde snelheden. Maar ik moet zeggen dat jouw cijfers ook alleszins acceptabel zijn en dat het ook met de 1.6 TDI acceptabel toeren is. :jaja: Wat mij verder ook in positieve zin opvalt is dat de carrosserie enorm stijf aanvoelt, het voelt degelijk en als één brok deze auto. En o ja, heb toch ook weer een klein minpuntje ontdekt: de tankdop is niet afsluitbaar (ook niet in de business-uitvoering???)

Bovenaan Onderaan