Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dennis Nijholt

Forumguru
geweldig, ik ben erg blij met de automaat, ook de rit naar huis was erg leuk, er zit toch verschil in de Octo en de Superb....de octo rijd toch iets beter..maar goed ik rij morgen naar het werk dus kan dan echt even genieten en indrukken opdoen.

Herman Janssens

Senior Member
Gefeliciteerd Dennis! Knappe setup. Heb ook lang getwijfeld over de Platin grey, maar de big chief in huis wou een cappuccino. Zijn de zetels originele OCIII-zetels? In België kan men niet zo uitgebreid interieurkeuzes maken.:laugh:

Pablos

Senior Member
@dennis wat doe jij met mijn auto? Die was nog helemaal niet klaar:):)

Ziet er top uit...#jaloers

Maar maakt het wachten lang...bijna zelfde setup (Inc dorpels) alleen geen schermpjes en wel een panorama dak:):)

Dennis Nijholt

Forumguru
Gefeliciteerd Dennis! Knappe setup. Heb ook lang getwijfeld over de Platin grey, maar de big chief in huis wou een cappuccino. Zijn de zetels originele OCIII-zetels? In België kan men niet zo uitgebreid interieurkeuzes maken.:laugh:

Dank je Herman, ja het zijn de originele OCIII-zetels en hoofdsteunen, de normale dus niet de sportstoelen.

Dennis Nijholt

Forumguru
Erg mooie combi Dennis! Hoe heb jij die dvd hoofdsteunen geregeld? Mijn dealer heeft zoiets niet, ben dus maar uitgeweken naar losse schermpjes met een netjes gemonteerde houder.
ik wou graag de schermpjes in de hoofdsteunen na een tijdje met inderdaad losse schermpjes te hebben gereden in de Superb, en begon erover bij de dealer die wouden dat wel voor me laten doen voor een mooi prijsje, anders was ik bij zo'n inbouwer uitgekomen http://www.hoofdsteun.tv. maar de dealer deed het goedkoper..

jelleg

Lid
ik wou graag de schermpjes in de hoofdsteunen na een tijdje met inderdaad losse schermpjes te hebben gereden in de Superb, en begon erover bij de dealer die wouden dat wel voor me laten doen voor een mooi prijsje, anders was ik bij zo'n inbouwer uitgekomen http://www.hoofdsteun.tv. maar de dealer deed het goedkoper..
Ok. Supermooi geworden hoor. Ideaal voor je koters als ze de potloden zat zijn

Dennis Nijholt

Forumguru
Het wachten is voor jou voorbij, het genieten gaat gebeuren.
Gefeliciteerd
Ik zag dat de kleurpotloden ook al hun plekje hebben gevonden ;)

Yep alles wat in de Superb lag heeft weer zijn plekje gevonden...eigenlijk op dezelfde plaats, ik was bang omdat ik de dubbele bodem niet genomen heb (was trouwens nog niet eens bekend toen) dat er geen opbergruimte meer onder de bodem was...maar gelukkig die is er wel

Wesly

Senior Member
ImageUploadedByTapatalk 21372972895.554194.jpg
Zoiets is toch ook wel makkelijk, zit gewoon met een rekband met klitband om de hoofdsteun

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat is het ook Wesly, maar ik zit met een kleintje (nu een jaar) en 2 beginnende pubers...dit systeem kan wel maar je zit met die losse draden in de auto...en een kleintje die die draadjes heeeeel interessant vindt en dus begint te trekken.

AdB

Senior Member
Gefeliciteerd Dennis! strakke bak! En Wouter: bedankt voor de reactie, ben weer gerustgesteld. :jaja:

Wesly

Senior Member
Dat is het ook Wesly, maar ik zit met een kleintje (nu een jaar) en 2 beginnende pubers...dit systeem kan wel maar je zit met die losse draden in de auto...en een kleintje die die draadjes heeeeel interessant vindt en dus begint te trekken.
Ik begrijp het. Heb ik ook last van gehad, goed insnoeren in het kinderzitje was bij ons wel nodig. Maar buiten evt. Vakantieritjes om kan zo'n iPadje makkelijk een paar uurtjes film wegdraaien zonder draadje hoor..

Dennis Nijholt

Forumguru
i know...maar ben een lui persoon, en we hebben ook een ipad, maar die 2 beginnende pubers (zusjes) zitten in huis al ruzie te maken om de ipad...laat staan dan in de auto...wie mag hem vasthouden enz enz en ja om een complete installatie te maken om de ipad in het midden vast te maken leek me ook zo wat.

Wesly

Senior Member
i know...maar ben een lui persoon, en we hebben ook een ipad, maar die 2 beginnende pubers (zusjes) zitten in huis al ruzie te maken om de ipad...laat staan dan in de auto...wie mag hem vasthouden enz enz en ja om een complete installatie te maken om de ipad in het midden vast te maken leek me ook zo wat.
Ieder een eigen iPadje :-))

Bovenaan Onderaan