Wesly
Senior Member
Hahaha. Maareeeh, wat kostte het bekleden van het interieur? En waar is het gedaan, weet je dat?en dan ben ik de ipaid zeker......
Hahaha. Maareeeh, wat kostte het bekleden van het interieur? En waar is het gedaan, weet je dat?en dan ben ik de ipaid zeker......
Mooie bak dennisDat is het ook Wesly, maar ik zit met een kleintje (nu een jaar) en 2 beginnende pubers...dit systeem kan wel maar je zit met die losse draden in de auto...en een kleintje die die draadjes heeeeel interessant vindt en dus begint te trekken.
Oeh, Platinum Grey met roodbruin leder! Da's hoe ik m ook in de offerte heb staan die ik komende week in ga leveren bij mn baas. Maar ik zie dat ik dus nog even terug moet naar de dealer, want de deurbekleding en de armsteun wil ik dus absoluut wel in dezelfde kleur als de stoelen! 1700 euro voor dealer leer, daarvan zou je toch mogen verwachten dat ze dat wel meepakken!en hier de foto's
Oeh, Platinum Grey met roodbruin leder! Da's hoe ik m ook in de offerte heb staan die ik komende week in ga leveren bij mn baas. Maar ik zie dat ik dus nog even terug moet naar de dealer, want de deurbekleding en de armsteun wil ik dus absoluut wel in dezelfde kleur als de stoelen! 1700 euro voor dealer leer, daarvan zou je toch mogen verwachten dat ze dat wel meepakken!
En mocht het niet mogelijk zijn, dan neem ik wel aftermarket leer. Kost vrijwel hetzelfde en dan is het sowieso mogelijk!
Hoe bevallen de 18inch wielen? Ik heb ze ook besteld namelijk. Blijft er voldoende comfort over of is hij aan de stugge kant?De armsteun kan, die in de deuren zit, maar de deur bekleding niet...maar goed ik heb er geen probleem mee dat de armsteun in de deur gewoon zwart leer is vanaf fabriek. De armsteun in het midden is wel gedaan.
Ik vind het heerlijk rijden, maar ja, was een Fabia Combi Greenline gewend...Hoe bevallen de 18inch wielen? Ik heb ze ook besteld namelijk. Blijft er voldoende comfort over of is hij aan de stugge kant?
Hoe bevallen de 18inch wielen? Ik heb ze ook besteld namelijk. Blijft er voldoende comfort over of is hij aan de stugge kant?