Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
van harte grfeliciteerd met je schitterende Octavia, heel mooi! veel plezier er mee, maar dat gaat vast en zeker goed komen :)

greetz Corné

Oogje

Senior Member
en hier de foto's
Oeh, Platinum Grey met roodbruin leder! Da's hoe ik m ook in de offerte heb staan die ik komende week in ga leveren bij mn baas. Maar ik zie dat ik dus nog even terug moet naar de dealer, want de deurbekleding en de armsteun wil ik dus absoluut wel in dezelfde kleur als de stoelen! 1700 euro voor dealer leer, daarvan zou je toch mogen verwachten dat ze dat wel meepakken!

En mocht het niet mogelijk zijn, dan neem ik wel aftermarket leer. Kost vrijwel hetzelfde en dan is het sowieso mogelijk!

Oogje

Senior Member
Volgens de dealer is het dealer leer ook al een accessoire, en valt sowieso buiten de bijtelling. Maar ik ga nog uitzoeken wat via de dealer mogelijk is en koppel tzt terug.

Dennis Nijholt

Forumguru
Oeh, Platinum Grey met roodbruin leder! Da's hoe ik m ook in de offerte heb staan die ik komende week in ga leveren bij mn baas. Maar ik zie dat ik dus nog even terug moet naar de dealer, want de deurbekleding en de armsteun wil ik dus absoluut wel in dezelfde kleur als de stoelen! 1700 euro voor dealer leer, daarvan zou je toch mogen verwachten dat ze dat wel meepakken!

En mocht het niet mogelijk zijn, dan neem ik wel aftermarket leer. Kost vrijwel hetzelfde en dan is het sowieso mogelijk!

De armsteun kan, die in de deuren zit, maar de deur bekleding niet...maar goed ik heb er geen probleem mee dat de armsteun in de deur gewoon zwart leer is vanaf fabriek. De armsteun in het midden is wel gedaan.

De armsteun kan, die in de deuren zit, maar de deur bekleding niet...maar goed ik heb er geen probleem mee dat de armsteun in de deur gewoon zwart leer is vanaf fabriek. De armsteun in het midden is wel gedaan.
Hoe bevallen de 18inch wielen? Ik heb ze ook besteld namelijk. Blijft er voldoende comfort over of is hij aan de stugge kant?

Wesly

Senior Member
Bij welke uitvoeringen zijn de handgrepen/armsteunen met zwart leer bekleed af fabriek, weet iemand dat? Ik heb er eigenlijk niet op gelet bij de dealer

Wesly

Senior Member
Aha, zoals ik net heb kunnen opzoeken kost dit 700 euro extra, dan maar aftermarket denk ik samen met de rest aftermarket bekleding

Bovenaan Onderaan