Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dennis Nijholt

Forumguru
@Gerben Van De Brug heeft geen tips meegegeven over het inrijden, dat is volgens mij verleden tijd het inrijden (correct me if i am wrong), Ja natuurlijk moet je niet gaan planken met een koude motor, maar toen ik op de A31 zat was hij al lekker warm (had al vanaf deventer naar de grens gereden met een slakke gang omdat het druk was)
@VR46 ik heb geen last van hobbelen of oncomfortabel rijden met de 18inch velgen, ik ben benieuwd hoe hij gaat rijden als ik hem verlaag en de tuning gehad heeft op 28 sept. Ik heb nog geen idee welke verlaging eronder gaat want ik wil absoluut geen stuiterige wagen hebben...ik hoor hier op het forum KW...maar ook Eibach. Ik moet me er nog in verdiepen bij Antera en Corné

CDK

Forumguru
@Dennis, dan rij je toch een stukje mee de 28e september? ik heb alleen wel 19" er onder

goromo

Nieuw lid
Hebben jullie enig idee hoeveel marge de dealer op de opties heeft ?.
We hebben afgelopen zaterdag de combi besteld, maar ben nu aan het twijfelen of ik niet toch het Canton systeem erbij neem.
Denken jullie dat er nog iets van deze €600 valt af te praten of hebben de dealers hier geen marge op ?.

CDK

Forumguru
nadat je de orderbevestiging getekend hebt doen ze niets meer hoor, dat hoef je niet meer te proberen, alleen nog voor het volle pond

Wesly

Senior Member
Ik denk dat het nog 1 van de weinige dingen is waarop een dealer überhaupt iets verdient, het is natuurlijk op een gegeven moment wel een verhaal van leven en laten leven. Als de deal al rond is zal het moeilijk zijn om er nog iets vanaf te krijgen denk ik.

going_fritz

Actief lid
vandaag weer even contact gehad met de dealer. Produktie nog steeds gepland voor deze week, afleveren nog steeds 'gepland' voor over 2-3 weken.... Besteld: Combi 1.4 Tsi EBL

Joske

Forumguru
@Dennis Nijholt

het inrijden van een nieuwe motor staat nochtans nog steeds duidelijk omschreven in het instructieboekje bijgeleverd bij de wagen ;)

Vanmiddag mijn O3 ABL Combi 1.6tdi afgeleverd gekregen. Eerste indruk is super! Weet iemand hoe je aan die fraaie zender icoontjes kunt komen van de verschillende radiostations? Zit er standaard niet in....

Bovenaan Onderaan