Op 11 juli werd het doek van onze Octavia Combi III afgehaald. Wat een super combinatie: Topaz Brown met lichte alcantara bekleding. En met afneembare trekhaak; om problemen met de bestelde vaste te voorkomen: zonder meerprijs. Broekhuis Assen; Jan, Bauke en Hans hebben het weer geflikt. Wij zijn super tevreden over de aandacht bij de aankoop, behandeling tijdens teleurstellende levertijd en aflevering. Geniet van de foto's allemaal! We gaan de komende 4 weken Italië bezoeken en hebben alle gelegenheid om de auto goed uit te proberen. Je kunt de ervaringen tegemoet zien. We hebben er zin in! Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18842 Bekijk bijlage 18843 Bekijk bijlage 18844 Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18840
Bekijk bijlage 18840
Mooie combi.
Op 11 juli werd het doek van onze Octavia Combi III afgehaald. Wat een super combinatie: Topaz Brown met lichte alcantara bekleding. En met afneembare trekhaak; om problemen met de bestelde vaste te voorkomen: zonder meerprijs. Broekhuis Assen; Jan, Bauke en Hans hebben het weer geflikt. Wij zijn super tevreden over de aandacht bij de aankoop, behandeling tijdens teleurstellende levertijd en aflevering. Geniet van de foto's allemaal! We gaan de komende 4 weken Italië bezoeken en hebben alle gelegenheid om de auto goed uit te proberen. Je kunt de ervaringen tegemoet zien. We hebben er zin in! Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18842 Bekijk bijlage 18843 Bekijk bijlage 18844 Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18840 Bekijk bijlage 18840
Gerben heb exact het zelfde. Ik heb het name boven de 100 kilometer. Het lijkt wel of het bij het ventilatierooster vandaan komt.Sinds woensdag heb ik mijn O3 Combi ABL Tdi. De bevalt super op 1 dingetje na. Er zit een storend rammeltje / resonatie in de omgeving van dashboardkastje. Kan het tot dusver niet goed traceren / oplossen. Iemand die dit herkent?