Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Vandaag even bij de dealer langs geweest. Mijn O3 comi EBL besteld in week 22 met toen afgegeven leverweek 39. Vandaag staat de productieweek op 44!!!!! Das wel erg lang wachten

rudolfi

Forumguru
Op 11 juli werd het doek van onze Octavia Combi III afgehaald. Wat een super combinatie: Topaz Brown met lichte alcantara bekleding. En met afneembare trekhaak; om problemen met de bestelde vaste te voorkomen: zonder meerprijs. Broekhuis Assen; Jan, Bauke en Hans hebben het weer geflikt. Wij zijn super tevreden over de aandacht bij de aankoop, behandeling tijdens teleurstellende levertijd en aflevering. Geniet van de foto's allemaal! We gaan de komende 4 weken Italië bezoeken en hebben alle gelegenheid om de auto goed uit te proberen. Je kunt de ervaringen tegemoet zien. We hebben er zin in! Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18842 Bekijk bijlage 18843 Bekijk bijlage 18844 Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18840
Bekijk bijlage 18840

Mooie combi.

O3 combi EBL 1.4 DSG met als extra's dynamic pakket, panorama dak, travel pakket, functie pakket (vervalt nu ivm dynamic pakket), sunset, ACC, en een afneembare trekhaak

Dennis Nijholt

Forumguru
Feli met je mooie Octavia, en toch ben ik blij met de kids dat ik niet het lichte interieur gekozen heb...en dat ik achteraf leer heb want dat alcantara was binnen een week rijp geweest voor de stoomcleaner...alles wordt erin gesmeerd door die kleine van me

TedVlemmings

Forumguru
Prachtige bak, mooi om te zien dat je qua kleur intern en extern hetzelfde hebt als ik in bestelling heb staan. Ik heb dus iets moois om de komende maanden nog naar uit te kijken, voor ik de auto heb heb ik ongeveer een levertijd van 6 maanden gehad...

Juma

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum en een nieuwe Skoda Octavia 3 Ambition Bussinessline 1.2 TSI hb bezitter. Niet zoals de meeste een lease rijder maar heb de auto zelf gekocht. Columbus navigatie was te duur en het is de Amundsen geworden.
Ik heb de auto nu een week in het bezit en ben uitermate tevreden.
Ik krijg echter op 1 vraag maar geen antwoord:
Ik heb een sd kaartje vol met muziek erin zitten. Maar bij de mappenstructuur krijg ik alle bestanden te zien. Ook voor de pc verborgen bestanden, waar je niks mee kan. Daarnaast krijg ik voor alle muzieknummers dubbele bestanden te zien. Eerst krijg ik alle nummers als onbespeelbare bestanden te zien en als ik daar doorheen naar beneden gescrollt ben komen eindelijk de afspeelbare bestanden.
Iemand anders ook dit 'probleem'? Of beter nog, de oplossing?
En nu ik hier toch ben; ik zou graag in het maxidot display te allen tijde de actieradius willen zien. Bijvoorbeeld naast de buitentemperatuur. Is dat mogelijk? De dealer heeft geen antwoorden op deze vragen.
Mocht ik op de verkeerde plek op het forum zitten, mijn welgemeende excuses!
Ik hoop dat iemand me kan helpen deze luxe probleempjes op te lossen :-)
Alvast bedankt!
Gr. Juma

Badnews

Senior Member
Hiya, verkeerde topic, maar heb je toevallig een mac? Deze schrijft alle bestanden 2x weg (een info file, en een echte file. Hierdoor lijken alle bestanden er 2x op te staan).
Maar lees even het radio/navigatie forum gedeelte, staat je antwoord tussen.

Juma

Nieuw lid
Bedankt voor je snelle antwoord!
Ik heb inderdaad een Mac ja. Dus daar ligt het aan dan..?
Kan je een link plaatsen naar het juiste topic, want ik heb voordat ik de vraag stelde al zo goed als ik kon gezocht naar antwoorden..
Nogmaals dank!

Sinds woensdag heb ik mijn O3 Combi ABL Tdi. De bevalt super op 1 dingetje na. Er zit een storend rammeltje / resonatie in de omgeving van dashboardkastje. Kan het tot dusver niet goed traceren / oplossen. Iemand die dit herkent?

MO4

Nieuw lid
Op 11 juli werd het doek van onze Octavia Combi III afgehaald. Wat een super combinatie: Topaz Brown met lichte alcantara bekleding. En met afneembare trekhaak; om problemen met de bestelde vaste te voorkomen: zonder meerprijs. Broekhuis Assen; Jan, Bauke en Hans hebben het weer geflikt. Wij zijn super tevreden over de aandacht bij de aankoop, behandeling tijdens teleurstellende levertijd en aflevering. Geniet van de foto's allemaal! We gaan de komende 4 weken Italië bezoeken en hebben alle gelegenheid om de auto goed uit te proberen. Je kunt de ervaringen tegemoet zien. We hebben er zin in! Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18842 Bekijk bijlage 18843 Bekijk bijlage 18844 Bekijk bijlage 18839 Bekijk bijlage 18840 Bekijk bijlage 18840

Prachtige wagen (ik heb nagenoeg dezelfde besteld :) ) veel plezier ermee!

Mik19

Lid
Sinds woensdag heb ik mijn O3 Combi ABL Tdi. De bevalt super op 1 dingetje na. Er zit een storend rammeltje / resonatie in de omgeving van dashboardkastje. Kan het tot dusver niet goed traceren / oplossen. Iemand die dit herkent?
Gerben heb exact het zelfde. Ik heb het name boven de 100 kilometer. Het lijkt wel of het bij het ventilatierooster vandaan komt.

CDK

Forumguru
bij oudere modellen rammelde er wel eens een glaasje van de toerenteller en /of snelheidsmeter

Vandaag even bij de dealer langs geweest i.v.m. de vertraagde productie en het niet meer leveren van de kleur Platin Grey. De dealer heeft in mijn bijzijn de importeur gebeld welke heeft bevestigd dat de kleur Platin Grey eruit gaat en hier niets voor in de plaats komt. De auto's die zijn besteld in deze kleur zullen wel worden geleverd en naar voren worden gehaald. Platin Grey wordt tot week 37 geproduceerd, dus dat is in mijn geval een geluk, aangezien het Dynamic pakket vertragend werkt en nu dus naar voren wordt geschoven.

Daarnaast direct gevraagd welke spoiler en welke dorpellijsten worden gebruikt in het Dynamic pakket. Het antwoord volgt via de importeur. To be continued.....

Bovenaan Onderaan