Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
gearriveerd bij de dealer.
Nu nog nul beurt, kenteken aanvragen op transport naar Groningen en dan als het goed is 27 juli al rijden.
Cool! Ziet er goed uit!

De buitenkant is ongeveer hetzelfde als die van mij gaat worden.., alleen moet ik er nog een aantal weken op wachten

Lodewijk

Actief lid
Hoorde van mijn dealer dat platin grey misschien naar voren wordt gehaald omdat oorspronkelijk week 37 de laatste productieweek zou zijn. Zou mooi zijn. 25 weken levertijd desalniettemin. Erg lang vind ik persoonlijk.

apacot

Lid
deze week nog of begin volgende week in bestelling de 1.4 tsi combi ebl race blue met sunset/functie pakket/drive set-up/alaris/volwaardig reservewiel, zodra ik de levertijd weet laat ik het weten. Zal wel even duren is mijn gevoel.

Heb sinds de aflevering (week geleden) van mijn O3 Combi een storing die aangeeft dat er een probleem is met de verlichting, terwijl er geen concrete storing is. Auto is vandaag een volledige dag bij de dealer geweest en probleem is niet verholpen! Iemand die dit herkent?

Gisteren onderstaand bericht van de dealer ontvangen:

Zojuist heb ik een vernieuwd overzicht ontvangen betreft productie statussen.
De voor u bestelde auto staat voorlopig ingepland in week 42.
Naar verwachting zal de auto dan in week 45 aan u geleverd kunnen worden.

Auto is besteld in week 22, hetgeen dus neer komt op 23 weken levertijd (als hier tenminste geen verandering meer in komt).
Da's bijna een half jaar!!!
Laten we maar hopen dat hij 't wachten waard is.

VR46

Lid
gearriveerd bij de dealer.
Nu nog nul beurt, kenteken aanvragen op transport naar Groningen en dan als het goed is 27 juli al rijden.

zwny2q.jpg

2dij1pi.jpg

Gefeliciteerd, ik ben ook erg benieuwd naar een foto van de stoelen uit het dynamic pakket
5yrw5h.jpg

rudolfi

Forumguru
Ik ook. Heb geen dynamic pakket, maar standaard elegance. Zet ze volgende week na aflevering wel ff op de foto. Volgens mij zijn ze hetzelfde.

rudolfi

Forumguru
Klopt ik heb de bolero en telefoon pakket. Geen navigatie, heb iPhone met TomTom er op en daar kan ik het prima mee redden

Bovenaan Onderaan