Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

going_fritz

Actief lid
Terwijl ik afgelopen vrijdag de laatste kilometers van de vierdaagse van Nijmegen aan het wegbuffelen was belde de dealer me met het uitermate plezierige nieuws dat donderdag aanstaande m'n O3C 1.4 EBL geleverd gaat worden. 2 weekjes inrijden en dan hoppa de snelweg op richting Italie!

Oogje

Senior Member
Zag gisteravond een nieuwe Combi in race blue in Spijkenisse rijden. Helaas vertrok hij net toen ik bij de pomp parkeerde, dus heb geen verdere blik kunnen werpen. Hoewel ik die kleur zelf nooit zal nemen, staat hij de Combi erg goed!

Herman Janssens

Senior Member
Zag gisteravond een nieuwe Combi in race blue in Spijkenisse rijden. Helaas vertrok hij net toen ik bij de pomp parkeerde, dus heb geen verdere blik kunnen werpen. Hoewel ik die kleur zelf nooit zal nemen, staat hij de Combi erg goed!
Ik vind over het algemeen dat de beschikbare kleuren de combi beter staan dan de HB.

leonpard

Actief lid
Ik hoorde net via de LM, dat Adaptive Cruise Assistant pas vanaf week 46 in productie gaat. Mijn OIIIC is net besteld, maar door de ACA gaat de levertijd minimaal 4 weken langer duren (3,5 > 4,5 maand).

De levering zal dus wel richting 2014 gaan :arghh:

RoelF

Forumguru
Met een nieuwe leaseauto heb je een vaste datum waar op je van auto wisselt. De dealer zal dan wellicht de auto al een paar weken hebben klaar staan voor je.

Badnews

Senior Member
mijn wissel datum is 2 september. Bij de dealer is aangegeven de auto pas op of na 2 september af te leveren.
dit is was geen rede tot vertraging bij bestelling. De dealer maakte hier geen onderscheid in, aangezien hij zelf verwachtte dat de auto maximaal 2 weken daarvoor kon komen (best case, zit nu al 2 maanden later) en dan zouden ze genoeg tijd hebben voor de 0km beurt.
Tot de aflevering blijf ik in mijn huidige auto rijden, tenzij ik ga vloeken bij de leasetoko en krijg ik een andere voorlooptauto (golfje of polo in mijn geval)

RoelF

Forumguru
Mijn auto is van 5 december. De leasemaatschappij levert in principe niet uit na 30 nov, dus staat mijn wisseldatum op 30 nov. Nu afwachten of de Skoda er dan ook al is. Het zou nog moeten passen :)

rudolfi

Forumguru
m'n nieuwe auto staat bij Broekhuis in Groningen, tussen alle volvo's. Zo maar eens even kijken en vrijdag definitief rijden.

leonpard

Actief lid
Ik hoorde net via de LM, dat Adaptive Cruise Assistant pas vanaf week 46 in productie gaat. Mijn OIIIC is net besteld, maar door de ACA gaat de levertijd minimaal 4 weken langer duren (3,5 > 4,5 maand).

De levering zal dus wel richting 2014 gaan :arghh:

Kan iemand dit bevestigen, of zijn / worden er al eerder OIIIC's met ACA uitgeleverd?

Mijn auto met ACA staat gepland voor week 42, dus zonder tegenbericht...Maar is wel een HB
Mijn auto (combi EBL) met ACA staat ook gepland voor week 42, maar je weet maar nooit. Hij ging van week 38 naar week 45 en vorige week hoorde ik weer week 42.

@turbopower: Ik zie in jouw handtekening ACC staan in combinatie met een 1.4 TSI.... Was dat mogelijk? Volgens mij was bij mij het alleen mogelijk op de 1.8 TSI of de 2.0 TDI. (domme vraag of het mogelijk is, want je hebt het besteld... maar iemand anders die daar meer over weet? op welke modellen de ACC mogelijk is?)

Wesly

Senior Member
@Brevan Toevallig wilde ik ook ACC bestellen en ik kreeg te horen dat het op de 1.2Tsi niet leverbaar was maar wel vanaf de 1.4Tsi

Bovenaan Onderaan