Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Dennis Nijholt

Forumguru
hahaahahahahahaha, geweldig Nelissuh, en ze geloofd het ook nog. ik heb mijn vrouw nooit de keuze gegeven anders was hij waarschijnlijk roze geworden (ja ik overdrijf)

Altos

Banned
Vorige week mijn O3C ABL Tdi met Sunset, Alaris en Panorama dak opgehaald. Hoewel de fotokwaliteit te wensen over laat, hier een paar foto's voor een kleine impressie..

Bekijk bijlage 18942 Bekijk bijlage 18944 Bekijk bijlage 18947 Bekijk bijlage 18948

Mooie auto!, Van harte gefeliciteerd ermee. Misschien een zwart hoogglans dakje laten wrappen? geeft de auto in deze kleur een nog mooiere uitstraling (vind ik)(en natuurlijk niet over het mooie dak heen :nono:) Volgens mij heeft de hatchback deze look wel icm dit dak...bij de combi vind ik het een beetje "er later ingezet" no offence offcourse:)

jelleg

Lid
Vorige week mijn O3C ABL Tdi met Sunset, Alaris en Panorama dak opgehaald. Hoewel de fotokwaliteit te wensen over laat, hier een paar foto's voor een kleine impressie..

Bekijk bijlage 18942 Bekijk bijlage 18944 Bekijk bijlage 18947 Bekijk bijlage 18948

Mooie wagen hoor! Zelf krijg ik hem ook in deze kleur, alleen dan met chromen raamlijsten en dakrailing. Alleen ik heb dan weer niet zo'n mooi panorama dak. En rijden de 18" velgen nog een beetje comfortabel?

Zat ik zelf ook al aan te denken maar....zou wrapmateriaal zich goed houden als het regelmatig een wasstraat van binnen ziet?? Iemand ervaring mee?

D_R1978

Senior Member

Hele mooie auto! Wat me op valt is dat het getinte glas achter nog relatief licht van kleur is. In de Focus wagon die ik bij mijn vorige werkgever reed was dat bijna zwart van buiten en hier moet je goed kijken of het wel getint glas is. Hoe is het van binnen?

@410 de HB heeft een heel ander pano-dak dan de Combi en het dak gaat veel minder ver open bij de HB.
@411 wielen bevallen zowel optisch als wat betreft rijgedrag prima. Auto is beetje stoterig aan de achterkant als je er alleen in zit maar dat hoor je in alle test-verslagen en komt niet specifiek door de 18inch velgen.

VR46

Lid
@410 de HB heeft een heel ander pano-dak dan de Combi en het dak gaat veel minder ver open bij de HB.
@411 wielen bevallen zowel optisch als wat betreft rijgedrag prima. Auto is beetje stoterig aan de achterkant als je er alleen in zit maar dat hoor je in alle test-verslagen en komt niet specifiek door de 18inch velgen.
Mooie auto hoor!

net telefoon van de dealer, auto stond voor wk 32, is nu vandaag definitief geworden voor wk34. 4 of 5 september kan ik hem ophalen. precies op tijd voor onze vakantie (2 weken naar toscane) die 6 september begint! :)
o3 combi, EBL, 1.2TSI met DSG7, pacific blue, 18" alaris, sunset, dab, burlwood, leer achteraf, vaste trekhaak achteraf.

rudolfi

Forumguru
gearriveerd bij de dealer.
Nu nog nul beurt, kenteken aanvragen op transport naar Groningen en dan als het goed is 27 juli al rijden.

zwny2q.jpg

2dij1pi.jpg

5yrw5h.jpg

D_R1978

Senior Member
Gefeliciteerd!

Gezien je stuur lijkt het erop dat je het Dynamic pakket hebt. Toevallig nog een foto van de stoelen?

Rick

Senior Member
nope telefoonpakket (fijn die forum history) en daar zit ook 3-spaaks stuurwiel in.

@Rudolfi: gefeliciteerd, mooie bak!

Bovenaan Onderaan