Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

prikkers

Nieuw lid
Vandaag besteld, leverweek 52:

Skoda Octavia 1.6. TDI Combi Elegance Businessline
Moon White (leverbaar vanaf week 45, productie)
Dynamic Pakket (leverbaar vanaf week 46, productie)
Eibach verlagingsveren
Afn. Trekhaak
Sunset
18 inch Alaris
Chromen raamlijsting

Nog een half jaartje wachten dus, tot die tijd nog maar even genieten van de Superb :)

OCT_KO_EXT_9P9P_ALARIS_0.jpg Schermafbeelding 2013-07-23 om 21.55.26.png

VR46

Lid
Morgen maak ik ff foto's van het interieur. Nu nog te druk met rondjes rijden
2yyxxsm.jpg
Mooie velgen

CoesDoes

Forumguru
Coesdoes, dan ben je een van de eerste die de oudste stad van Nederland verfraait met de jongste en mooiste combi :-)
Was bij VW 'in de race' voor golf 7 variant. Maar prijs/kwaliteit EN vooral uiterlijk SO3 bevallen mij beter. Daarnaast was ik klaar met de arrogante houding bij VW in Nijmegen. Ik hou wel van Simply Clever! Bij Skoda overigens erg goede ervaring tot nu toe. De belofte van een aktie gratis trekhaak tijdens Pasen hebben ze tijdens de bestelling eind mei gewoon toegepast, toch klasse!
Wereldstad, Nijmegen! Ben er geboren dus blijft toch je roets..... Ben je ook bij Hegeman geweest?
Ik hoop het! Die actie met een gratis trekhaak klinkt goed, heb ik niks van meegekregen.
Ben inderdaad bij Hegeman geweest, maar werd voor een proefrit in een Rapid weggestuurd.., denk dat de verkoper er niet bij kon dat ik privé in staat zou zijn een O3 aan te schaffen.., later nog een keer langs geweest om te kijken naar de combi en de verkoper leek wederom interesse te verliezen toen ik "privé" antwoordde op de vraag "Lease of privé".. Daarnaast viel het me op dat ze erg weinig in de showroom hebben staan voor een stad van het formaat Nijmegen (slechts één combi!! en zelfs dan nog niet weten welke uitvoering het is...). Bij Hegeman in Arnhem trouwens een veel beter ervaring. Ik ben uiteindelijk zelf in Den Bosch uitgekomen (mede vanwege betere inruil door "zustermerken" bij deze dealer).

Nelissuh

Actief lid
Hmmm, was misschien dan wel de verstandigere keuze geweest. Ooooh nee, ik zit verkeerd... Ik wilde sowieso ook met DSG, en DSG + ACC is alleen op 2.0 tdi of 1.8 TSI... DAT was 't probleem :)

Ik heb mijn 1.4 gewoon in bestelling met DSG en ACC. Is sinds 1 juni gewoon "leverbaar".

Majefloti

Forumguru
Ik hoop het! Die actie met een gratis trekhaak klinkt goed, heb ik niks van meegekregen.
Ben inderdaad bij Hegeman geweest, maar werd voor een proefrit in een Rapid weggestuurd.., denk dat de verkoper er niet bij kon dat ik privé in staat zou zijn een O3 aan te schaffen.., later nog een keer langs geweest om te kijken naar de combi en de verkoper leek wederom interesse te verliezen toen ik "privé" antwoordde op de vraag "Lease of privé".. Daarnaast viel het me op dat ze erg weinig in de showroom hebben staan voor een stad van het formaat Nijmegen (slechts één combi!! en zelfs dan nog niet weten welke uitvoering het is...). Bij Hegeman in Arnhem trouwens een veel beter ervaring. Ik ben uiteindelijk zelf in Den Bosch uitgekomen (mede vanwege betere inruil door "zustermerken" bij deze dealer).

Majefloti

Forumguru
Klopt, staat helaas maar 1 SO3C ambition dus weinig voor Nijmegen. Eigenlijk een te kleine showroom voor skodagedeelte. Ik ben ook in Arnhem geweest maar uiteindelijk Nijmegen gegund (verkoper Jan van Hirtum). Wel vreemd dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen privé of lease, zou mijn inziens nooit mogen.

Vandaag besteld, leverweek 52:

Skoda Octavia 1.6. TDI Combi Elegance Businessline
Moon White (leverbaar vanaf week 45, productie)
Dynamic Pakket (leverbaar vanaf week 46, productie)
Eibach verlagingsveren
Afn. Trekhaak
Sunset
18 inch Alaris
Chromen raamlijsting

Nog een half jaartje wachten dus, tot die tijd nog maar even genieten van de Superb :)

Bekijk bijlage 19142 Bekijk bijlage 19143
Dynamic pakket leverbaar vanaf week 46? Waar heb je dat vandaan? Ik wacht al vanaf week 18.... Als het goed is wordt mijn auto rond week 40 geleverd!

Heb ik al een paar keer gedaan. Verschuift steeds weer. Eerst week 37, toen week 43, toen week 40, nu weer week 37, maar nog niets definitief. Heb vanmiddag wederom een mail gestuurd, aangezien de kleur Platin Grey eruit gaat, en ik deze kleur toch echt wil hebben aangezien ik in week 18 heb besteld....

Majefloti

Forumguru
@ Skoda liefhebber
Wel knap dat je week 18 het Dynamic pakket al hebt kunnen bestellen. Ik had bij de dealer al aangegeven dat ik de O3C erg gaaf vond maar enige kritische opmerking dat er geen sportstoelen besteld konden worden. Op de dag van definitieve bestelling (week 20) was die middag de mogelijkheid voor dynamic pakket 'vers-van-de-pers' binnen en heb die gelijk besteld.
Jouw auto zou theoretisch dus week 36 geproduceerd worden maar ga er vanuit dat dit parallel loopt met mijn auto, dus week 38 en levering week 40. Mijn auto is al 'spoedbestelling' en produktie Dynamic pakket stond op z'n vroegst voor week 40 ( Theron velgen week 39). Conclusie; produktei Dynamic pakket start week 38.

Flem_nl

Forumguru
Kan het bijna niet geloven. Net bij de dealer geweest om een te bekijken hoe nou zo'n O3C die ik besteld heb eruit niet. En de beste man zag in het systeem dat de fabriek de auto in de 1e week van sept. bij de dealer verwacht!!! En dat ipv eind oktober.... Zal mij benieuwen!!!

jelleg

Lid
Kan het bijna niet geloven. Net bij de dealer geweest om een te bekijken hoe nou zo'n O3C die ik besteld heb eruit niet. En de beste man zag in het systeem dat de fabriek de auto in de 1e week van sept. bij de dealer verwacht!!! En dat ipv eind oktober.... Zal mij benieuwen!!!
En wanneer had jij besteld? Wel een prettige meevaller !

Badnews

Senior Member
Zoiets geeft de burger moed, en tegelijk niet ;)
Mooi dat ie eerder komt, jammer dat ze zelf geen idee hebben.

Ingeborg

Nieuw lid
Zo, kom net bij de Skoda dealer vandaan.
2 teleurstellingen, mijn platin grey is niet meer leverbaar en de levertijd van de 1.4 EBL DSG staat nu op week 47!

Kan ie onder de kerstboom... Eerst maar een nieuwe kleur kiezen!

Bovenaan Onderaan