isonic125
Actief lid
Als het goed is staat er zo eentje begin september bij voor de deur.Zo, die staat voor de deur beter als bij de dealer.....
Bekijk bijlage 19121
Kan niet wachten
Als het goed is staat er zo eentje begin september bij voor de deur.Zo, die staat voor de deur beter als bij de dealer.....
Bekijk bijlage 19121
Mooie kleur!Zo, die staat voor de deur beter als bij de dealer.....
Bekijk bijlage 19121
Mooie velgenMorgen maak ik ff foto's van het interieur. Nu nog te druk met rondjes rijden
Coesdoes, dan ben je een van de eerste die de oudste stad van Nederland verfraait met de jongste en mooiste combi :-)
Was bij VW 'in de race' voor golf 7 variant. Maar prijs/kwaliteit EN vooral uiterlijk SO3 bevallen mij beter. Daarnaast was ik klaar met de arrogante houding bij VW in Nijmegen. Ik hou wel van Simply Clever! Bij Skoda overigens erg goede ervaring tot nu toe. De belofte van een aktie gratis trekhaak tijdens Pasen hebben ze tijdens de bestelling eind mei gewoon toegepast, toch klasse!
Ik hoop het! Die actie met een gratis trekhaak klinkt goed, heb ik niks van meegekregen.Wereldstad, Nijmegen! Ben er geboren dus blijft toch je roets..... Ben je ook bij Hegeman geweest?
Hmmm, was misschien dan wel de verstandigere keuze geweest. Ooooh nee, ik zit verkeerd... Ik wilde sowieso ook met DSG, en DSG + ACC is alleen op 2.0 tdi of 1.8 TSI... DAT was 't probleem
Ik hoop het! Die actie met een gratis trekhaak klinkt goed, heb ik niks van meegekregen.
Ben inderdaad bij Hegeman geweest, maar werd voor een proefrit in een Rapid weggestuurd.., denk dat de verkoper er niet bij kon dat ik privé in staat zou zijn een O3 aan te schaffen.., later nog een keer langs geweest om te kijken naar de combi en de verkoper leek wederom interesse te verliezen toen ik "privé" antwoordde op de vraag "Lease of privé".. Daarnaast viel het me op dat ze erg weinig in de showroom hebben staan voor een stad van het formaat Nijmegen (slechts één combi!! en zelfs dan nog niet weten welke uitvoering het is...). Bij Hegeman in Arnhem trouwens een veel beter ervaring. Ik ben uiteindelijk zelf in Den Bosch uitgekomen (mede vanwege betere inruil door "zustermerken" bij deze dealer).
Klopt, staat helaas maar 1 SO3C ambition dus weinig voor Nijmegen. Eigenlijk een te kleine showroom voor skodagedeelte. Ik ben ook in Arnhem geweest maar uiteindelijk Nijmegen gegund (verkoper Jan van Hirtum). Wel vreemd dat er onderscheidt gemaakt wordt tussen privé of lease, zou mijn inziens nooit mogen.Ik hoop het! Die actie met een gratis trekhaak klinkt goed, heb ik niks van meegekregen.
Ben inderdaad bij Hegeman geweest, maar werd voor een proefrit in een Rapid weggestuurd.., denk dat de verkoper er niet bij kon dat ik privé in staat zou zijn een O3 aan te schaffen.., later nog een keer langs geweest om te kijken naar de combi en de verkoper leek wederom interesse te verliezen toen ik "privé" antwoordde op de vraag "Lease of privé".. Daarnaast viel het me op dat ze erg weinig in de showroom hebben staan voor een stad van het formaat Nijmegen (slechts één combi!! en zelfs dan nog niet weten welke uitvoering het is...). Bij Hegeman in Arnhem trouwens een veel beter ervaring. Ik ben uiteindelijk zelf in Den Bosch uitgekomen (mede vanwege betere inruil door "zustermerken" bij deze dealer).
Dynamic pakket leverbaar vanaf week 46? Waar heb je dat vandaan? Ik wacht al vanaf week 18.... Als het goed is wordt mijn auto rond week 40 geleverd!Vandaag besteld, leverweek 52:
Skoda Octavia 1.6. TDI Combi Elegance Businessline
Moon White (leverbaar vanaf week 45, productie)
Dynamic Pakket (leverbaar vanaf week 46, productie)
Eibach verlagingsveren
Afn. Trekhaak
Sunset
18 inch Alaris
Chromen raamlijsting
Nog een half jaartje wachten dus, tot die tijd nog maar even genieten van de Superb
Bekijk bijlage 19142 Bekijk bijlage 19143
En wanneer had jij besteld? Wel een prettige meevaller !Kan het bijna niet geloven. Net bij de dealer geweest om een te bekijken hoe nou zo'n O3C die ik besteld heb eruit niet. En de beste man zag in het systeem dat de fabriek de auto in de 1e week van sept. bij de dealer verwacht!!! En dat ipv eind oktober.... Zal mij benieuwen!!!
En wanneer had jij besteld? Wel een prettige meevaller !