Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Edwin1969

Actief lid
Heb vandaag maar weer eens gebeld met de dealer en op dit moment staat de productiedatum van mijn nieuwe auto voorlopig op week 34, dus dat betekent op zijn vroegst aflevering in week 36. Een paar weken geleden stond de productieplanning nog op week 40, dus we gaan weer de goede kant op......

Wesly

Senior Member
Is dit de lava blue of de race blue?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

TedVlemmings

Forumguru
Ziet er leuk uit. Vraag me overigens af waar ineens al die datums vandaan komen. Mij is vanuit de dealer verteld dat definitieve planning voor na de fabriekssluiting nog niet gemaakt is. Ik verwacht dus ook pas over enkele weken mijn definitieve productiedatum te ontvangen. Ik heb overigens al in week 19 besteld, en verwachte productie staat op 42 dacht ik. Het duurt dus nog even, maar ik ben hoogst waarschijnlijk inmiddels wel over de helft heen.

Pablos

Senior Member
Ziet er leuk uit. Vraag me overigens af waar ineens al die datums vandaan komen. Mij is vanuit de dealer verteld dat definitieve planning voor na de fabriekssluiting nog niet gemaakt is. Ik verwacht dus ook pas over enkele weken mijn definitieve productiedatum te ontvangen. Ik heb overigens al in week 19 besteld, en verwachte productie staat op 42 dacht ik. Het duurt dus nog even, maar ik ben hoogst waarschijnlijk inmiddels wel over de helft heen.
Een soort gelijk verhaal kreeg ik ook anderhalve week terug te horen. Wachten duurt lang en de telefoon brand in mijn zak om te vragen of hij al wat weet. Aan de andere kant, nu even wachten. Jaartje met plezier rijden en dan weer drie jaar zuchten dat ik nog geen nieuwe mag uitzoeken, dan nog half jaar wachten. Die ene maand extra kan er dan wel bij....(maar ik wil hem nu!!)

Roderick

Nieuw lid
Hallo allemaal, net aangemeld op dit forum, vorige week de nieuwe skoda octavia combi besteld, en ook al reactie van de leasemaatschappij week1 2014 schiet niet echt op dus...

Wat heb ik besteld...
Elegance businessline met de sunset ramen, 18" alaris velgen, panoramadak en in de kleur zwart..

Hallo allemaal, net aangemeld op dit forum, vorige week de nieuwe skoda octavia combi besteld, en ook al reactie van de leasemaatschappij week1 2014 schiet niet echt op dus...

Wat heb ik besteld...
Elegance businessline met de sunset ramen, 18" alaris velgen, panoramadak en in de kleur zwart..
Welke motor? Ik hoop Diesel of 1.2 of 1.4 DSG, anders wordt het 25% bijtelling....

Gelukkig. Blij voor jou. Ik heb de dealer vandaag gebeld. Verwachte productieweek is nu week 36 aflevering week 38/39. Duimen dus. Volgens de dealer wordt de definitieve productiedatum 2 a 3 weken voor de productiedatum bekend gemaakt...

ok 1 voorproefje dan
nlwxom.jpg

Ik heb je gespot rudolfi, al meerdere keren sta ik een paar autos bij je vandaan bij de gasunie. nu nog met mijn tijdelijke honda civic hybrid, straks met de octavia... :)

pida

Nieuw lid
Hallo!

Al een tijdje een volger van het forum en nu net de bestel bevestiging binnengekregen. Levering 20-12-2013 verwacht (ja helaas dat is wat aan de late kant en ja deze gaat helaas wel naar de 25% na 31-12-2013, maw duimen maar).

Betreft:

Skoda Octavia 1.4 TSI Ambition Businessline combi
Functie pakket
Chromen raamlijsten
Metallic lak (black magic)
MaxiDOT met kleurendisplay
Stoelverwarming op de voorstoelen
Sunset (extra donker getinte ramen)
Parking Distance Control voor en achter (7X2)
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Lederen bekleding (achteraf), kleur chocolade bruin

D_R1978

Senior Member
Hallo!

Al een tijdje een volger van het forum en nu net de bestel bevestiging binnengekregen. Levering 20-12-2013 verwacht (ja helaas dat is wat aan de late kant en ja deze gaat helaas wel naar de 25% na 31-12-2013, maw duimen maar).

Betreft:

Skoda Octavia 1.4 TSI Ambition Businessline combi
Functie pakket
Chromen raamlijsten
Metallic lak (black magic)
MaxiDOT met kleurendisplay
Stoelverwarming op de voorstoelen
Sunset (extra donker getinte ramen)
Parking Distance Control voor en achter (7X2)
Elektrisch te openen en sluiten achterklep
Lederen bekleding (achteraf), kleur chocolade bruin

Is het dan wellicht geen optie om te kiezen voor de DSG variant, die behoudt in 2014 ook de 20%?

pida

Nieuw lid
Lease regelingen zijn helaas aangescherpt waardoor ik die uit mijn eigen zak (bijtelling + leasebedrag) mag betalen. Echter het informeren wel alvast waard. Zal Alphabet maar weer eens bellen :-)

Bovenaan Onderaan