Het klinkt misschien bot, maar ik begin langzaam spijt te krijgen van mijn keuze en ik moet de auto nog krijgen.
Ik heb nog nooit zulke slechte communicatie gezien vanuit een bedrijf, dacht weg te blijven bij de arrogantie van VW (een VAG auto is voor mij goedkoper ivm leasebedrijf dat van PON is) maar kom nu van arrogantie in ontkenning terecht.
8 tot 10 weken worden 22 weken (+250%), configuraties kloppen niet, hulp is helemaal ver te zoeken.
Zelfs de informatie bij mijn Passat destijds waren beter, en dat was al beroerd in vergelijking met Renault of Toyota (die echt het beste communiceren en altijd klaar staan om hulp te bieden, geen geheime agenda's en alles openbaar (waardoor ze ook vaak worden afgebrand op hun terugroepacties))
Hoe is het mogelijk dat je een logistiek proces totaal niet kan inschatten. Schuld geven aan externe leveranciers terwijl je zelf precies weet wat je nodig heb. Aanlevertijden van meer dan 2 maanden voor externe items is gewoon belachelijk, of inschattingen maken op basis van verleden.
Als ze dit al niet kunnen, wat gaat ze dan wel lukken.. mijn vertrouwen zakt steeds verder in het merk en blijf maar denken dat ik straks een mooie auto heb.
Misschien ben ik gewoon even te negatief en gaat alles straks perfect...