Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

leonpard

Actief lid
Yes!!! Net van de dealer te horen gekregen dat mijn O3C op 21 aug. in productie (officiële fabrieks-planning) gaat en dan in de 1e week van september bij hen binnenkomt. Dan de Eibach veren en afneembare trekhaak eronder.... Dus in 2e week sept. kan ik 'm ophalen!!!!:yeehaa:

In ieder geval gefeliciteerd, ik hoop echt dat het gaat lukken. De mijne zou veel langer gaan duren omdat de ACC / ACA? pas vanaf week 46 in productie zou gaan, en ik zie dat jij die ook besteld hebt!

TedVlemmings

Forumguru
In ieder geval gefeliciteerd, ik hoop echt dat het gaat lukken. De mijne zou veel langer gaan duren omdat de ACC / ACA? pas vanaf week 46 in productie zou gaan, en ik zie dat jij die ook besteld hebt!
In jou geval werkt ook het panorama dak je tegen. Daar heb ik namelijk ook last van. Heb begin mei besteld.

MaRco2

Forumguru
Panoramadak en Dynamic pakket zijn volgens mijn dealer opties die 2 weken langer zouden duren. Je zult net ergens in december zitten en hem zakelijk gaan rijden, kun je net op het randje 20/25% zitten.

Gieliovd

Forumguru
Leuk dat er zo wat auto's geleverd binnen druppelen.

@ ramen: je schakelaar heeft 2 standen. Duw hem door en je gaat naar 2 en je raam gaat volledig open en dicht. Ze willen dat nog wel eens kwijt raken is mijn ervaring, dan moet het ingeleerd worden. Iets met openen, X seconden vasthouden... idem met sluiten.

@ absurde levertijd: ik ben er ook nog altijd redelijk gefrustreerd door. Ik wil de wagen ook voor de deur hebben! Lekker met de automaat cruisen en niet nog altijd roeren en harken. Dat doe ik nou al 9 jaar en een half miljoen km lang.

Komende week krijg ik even een andere auto omdat er problemen zijn met het stuur van de Leon. Hoop dat die ellende niet in de O3 terug komt.

We wachten rustig door... misschien komende week maar eens naar mijn leverende dealer rijden. Dealer Ames ergens onder Rotterdam.

erikkie

Senior Member
hoi,

Heb begin juli octavia besteld, voordat papierwinkel was verwerkt bij Leaseplan was het ongeveer half juli :sterretjes:
Volgens brief leaseplan wordt het week 51. Volgens de laatste berichten van de dealer staat hij nu op prod. week 38, levering week 40 :yeehaa: ?!

Besteld:
Octavia Combi 1,4 tsi EBL, raceblue, dynamicpakket, 18" Alaris LMV, reservewiel volwaardig, sunset, trekhaak vast, 17" crystal voor winterbanden.

Flem_nl

Forumguru
hoi,

Heb begin juli octavia besteld, voordat papierwinkel was verwerkt bij Leaseplan was het ongeveer half juli :sterretjes:
Volgens brief leaseplan wordt het week 51. Volgens de laatste berichten van de dealer staat hij nu op prod. week 38, levering week 40 :yeehaa: ?!

Besteld:
Octavia Combi 1,4 tsi EBL, raceblue, dynamicpakket, 18" Alaris LMV, reservewiel volwaardig, sunset, trekhaak vast, 17" crystal voor winterbanden.
Klink idd erg bekend! Ook bij mij Leaseplan erg pessimistisch en nu toch eerder! Bijna exact dezelfde config. !

Gieliovd

Forumguru
Als ik dat zo lees, krijg ik nog hoop. Ik heb hem een maand eerder besteld en levertijd zou nog enkele weken later zijn dan jou... hoe moeilijk kan het zijn ;)

Gieliovd

Forumguru
Oja, crap. Dat was een van die factoren. Echt, had me dan ff gebeld en gezegd joh, kan er nog een euro per maand bij en dan 18" of andere 17" velgen?

TedVlemmings

Forumguru
Ik heb ook andere velgen besteld, accessoire velgen. Probleem daarbij is, dat je auto geleverd wordt met de Terons en daarna ze pas de velgen omleggen. Qua levertijd gaat daar dus bij mij niets door veranderen (maarja ook panoramadak werkt niet in mijn voordeel qua levertijd)

Olavio

Senior Member
Zijn er hier toevallig al toekomstig Octavia Combi rijders met panoramadak die hun 'definitieve' productiedatum al weten? Ik heb besteld in week 18 en alles officieel ondertekend en goedgekeurd in week 20 en weet momenteel nog helemaal niets qua productie/levertijd.

Olavio

Senior Member
Dat snap ik niet, dat ik als nieuw lid wordt weergegeven, ben al lid (en heb gepost) sinds 2008 (mijn eerste OIIEBL, Combi 1.8 DSG).
Nu besteld weer een EBL Combi 1.8 DSG met panodak, etc. etc. Maar vanwege de beige bekleding wachten tot week 2 van 2014.

Correctie lid vanaf 2009

Olavio

Senior Member
Misschien lange tijd rustig aan gedaan met posten?

Zou kunnen, maar mijn laatste problemen wil ik hier liever niet kwijt, wordt een te lang en droevig verhaal! Positief slot is dat ik toch weer voor een Octavia heb gekozen.

Bovenaan Onderaan