Flem_nl
Forumguru
@Flem_nl wanneer had je je O3C besteld?
4 juni bij Lease Plan.
@Flem_nl wanneer had je je O3C besteld?
Yes!!! Net van de dealer te horen gekregen dat mijn O3C op 21 aug. in productie (officiële fabrieks-planning) gaat en dan in de 1e week van september bij hen binnenkomt. Dan de Eibach veren en afneembare trekhaak eronder.... Dus in 2e week sept. kan ik 'm ophalen!!!!
In jou geval werkt ook het panorama dak je tegen. Daar heb ik namelijk ook last van. Heb begin mei besteld.In ieder geval gefeliciteerd, ik hoop echt dat het gaat lukken. De mijne zou veel langer gaan duren omdat de ACC / ACA? pas vanaf week 46 in productie zou gaan, en ik zie dat jij die ook besteld hebt!
Klink idd erg bekend! Ook bij mij Leaseplan erg pessimistisch en nu toch eerder! Bijna exact dezelfde config. !hoi,
Heb begin juli octavia besteld, voordat papierwinkel was verwerkt bij Leaseplan was het ongeveer half juli
Volgens brief leaseplan wordt het week 51. Volgens de laatste berichten van de dealer staat hij nu op prod. week 38, levering week 40 ?!
Besteld:
Octavia Combi 1,4 tsi EBL, raceblue, dynamicpakket, 18" Alaris LMV, reservewiel volwaardig, sunset, trekhaak vast, 17" crystal voor winterbanden.
Helaas... Je hebt de Terons besteld!!! Dus wachten.......Als ik dat zo lees, krijg ik nog hoop. Ik heb hem een maand eerder besteld en levertijd zou nog enkele weken later zijn dan jou... hoe moeilijk kan het zijn
Zijn er hier toevallig al toekomstig Octavia Combi rijders met panoramadak die hun 'definitieve' productiedatum al weten? Ik heb besteld in week 18 en alles officieel ondertekend en goedgekeurd in week 20 en weet momenteel nog helemaal niets qua productie/levertijd.
Zou kunnen, maar mijn laatste problemen wil ik hier liever niet kwijt, wordt een te lang en droevig verhaal! Positief slot is dat ik toch weer voor een Octavia heb gekozen.