roeldewinter
Actief lid
net zelf de dealer maar weer eens gebeld, productie in week 39, levering in week 42 (week van 14 oktober). Besteld op 17 mei (week 20).
Nu besteld weer een EBL Combi 1.8 DSG met panodak, etc. etc. Maar vanwege de beige bekleding wachten tot week 2 van 2014.
De dealer bood alleen de grijs/zwarte aan. Via Leaseplan kon gewoon de beige bekleding worden aangevinkt (overigens ook met het winterpakket (verwarmbare voorruit), dit werd later teruggedraaid). Ik kreeg wel van Leaseplan bericht dat het week 2 van 2014 werd. Later belde de dealer mij dat pas eind 2013 weer de beige bekleding beschikbaar was en dat het dus inderdaad week 2 van 2014 werd.Bedoel je daarmee de "gewone" stoffen beige bekleding? Kan die dus weer besteld worden?
Ik wil dat eigenlijk ook, maar hoor tot nu alleen dat dit niet (meer) kan. Langere wachttijd zou mij niet heel veel schelen. Ik haal het einde van het jaar waarschijnlijk sowieso niet als ik nu bestel (bestelling wil ik eigenlijk deze week de deur uit hebben)
(18 april is de bestelling officieel naar de dealer gegaan). Op 12 juni is deze aangepast omdat de inhoud van de pakketten veranderd was en ik hier niet mee akkoord ging (functie en safety pakket). Na die aanpassing hebben ze gemeld dat de leverdatum op 30 augustus ligt.
12 juni ===> 12 augustus = (voor mij althans) 2 maanden.http://www.skodaforum.nl/forum/threads/levertijd-octavia-3.17851/page-42#post-300411
Tussendoor hebben ze ook ergens een keer eind oktober genoemd, en initieel is vanuit de lease maatschappij 30 juni genoemd.Dat was natuurlijk onhaalbaar.
Achteraf valt het gevoelsmatig nog wel mee hoe lang ik moest wachten. Maar dan nog, ruim 4.5 maand is te lang.
Dat is mooi op tijd
Nog bijzonderheden of extra opties, of een 'gewone' ABL?
Hahaha.... Ik mocht van mijzelf vandaag de dealer bellen. Ik word teruggebeld, dus ben benieuwd!Dat is goed nieuws, Ronald! Ik ben blij te horen dat er ook positieve berichten op het forum verschijnen over de levertijden. Ik mag (van mijzelf ) pas volgende week navraag doen bij de dealer. Wachten blijft lastig, haha!
Nee, dat mailen schiet bij mijn dealert niet op. Ik wacht nog steeds op een reactie van een mail van 4 weken geleden. Ik bel dus maar....