Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

MaRco2

Forumguru
:thumbsup:Heb je hem ook per mail?

Prachtig zo'n trailer vol. Leuk als het inderdaad een eigen auto is die er op staat.:)

Edwin1969

Actief lid
Heb er vandaag ook maar weer eens een telefoontje aan gewaagd richting de dealer. Mijn nieuwe auto (half april besteld !) heeft op dit moment een geplande productieweek 34 (= volgende week !), maar het chassisnummer was nog niet bekend, dus zekerheid kon men nog niet geven. Een maand geleden was het nog medio oktober, dus het gaat wel weer de goede kant op, maar eerst zien dan geloven.....
:pieker:

Thorgal

Forumguru
Dan heb jij eerder het dynamic pakket dan skoda liefhebber 1, dan moeten we allemaal bij jou komen kijken ;)

Badnews

Senior Member
Daar durf ik me niet te vertonen zonder mijn nieuwe auto, maar wel een leuk idee om ze eens bij elkaar te zien.

Majefloti

Forumguru
@ Skoda liefhebber, gefeliciteerd!!
Erg benieuwd, je zal idd een van de eerste zijn foto's van het Dynamic pakket kan posten, twee weken daarna zelf in de kuipjes rijden :-)

TedVlemmings

Forumguru
Jullie zijn welkom ! :thumbsup:

Misschien in oktober een minimeeting houden zodat de verschillende uitvoeringen aan elkaar getoond kunnen worden ??
I'm up for that, denk echter wel dat met wat pech ik nog met de O2 moet komen... Alhoewel dat ook geen drama is (op de uitvoering na qua vergelijking met bestelde)

CDK

Forumguru
Misschien in oktober een minimeeting houden zodat de verschillende uitvoeringen aan elkaar getoond kunnen worden ??
Of jullie komen gezellig met z'n allen op 28/9 naar de meeting in Varsseveld zoals elders op het forum staat vermeld, voor de liefhebbers kan je een rollenbank run doen of chippen, maar een deel van de deelnemers komt alleen maar voor de gezelligheid, hapjes en drankjes zijn geregeld, iedereen is welkom, alleen wel even bij mij middels een PM/Conversatie opgeven aub.
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...s-engineering-dsg-dokter-varsseveld-nl.19387/

Greetz Corné

Rick

Senior Member
Nog steeds geen definitieve productiedata voor Combi's met Pano dak voor zover ik kan overzien. Sterk het vermoeden dat die nog wel eens echt tot grote vertraging kan leiden...

Edit: al weer achterhaald. Zie in andere levertijden topic dat er net een bevestigd is.

Bovenaan Onderaan