Herman Janssens
Senior Member
http://www.nr10.be/cups/ekwk/item/f...&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag
Kan het niet laten.
Belgie steekt Nederland voorbij op de Fifa-wereldranglijst. 
Kan het niet laten.

Kan het niet laten.Belgie steekt Nederland voorbij op de Fifa-wereldranglijst.
![]()
![]()
Thanks
Gefeliciteerd!!
![]()
http://www.nr10.be/cups/ekwk/item/f...&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag
![]()
wat ik niet begrijp is dat bij sommige mensen de auto al gebouwd is en zij deze pas half september krijgen. Die van mij wordt volgende week gebouwd, weekje later komt hij naar nederland, wordt hij rijklaargemaakt en komt de trekhaak er onder, nog een weekje later 1 a 2 dagen leerinbouwen om vervolgens op 4 of 5 september afgeleverd te worden. Dat is 2 a 2.5 week vanaf bouw t/m afleveren.
@ pillendokter, dat vind ik juist zo raar. kan me voorstellen dat dvd iets langer duurt, maar dat er maar liefst 2 weken voor leer staat... bij mij dus maar 2 dagen. is dat de leerinbouwer van PON? die van mij gaat naar schuro in Zwolle.
wat ik niet begrijp is dat bij sommige mensen de auto al gebouwd is en zij deze pas half september krijgen. Die van mij wordt volgende week gebouwd, weekje later komt hij naar nederland, wordt hij rijklaargemaakt en komt de trekhaak er onder, nog een weekje later 1 a 2 dagen leerinbouwen om vervolgens op 4 of 5 september afgeleverd te worden. Dat is 2 a 2.5 week vanaf bouw t/m afleveren.
Idd, die van mij gaat eerst naar Alba-automotive en dan naar de dealerHet leer wordt ingebouwd voordat het naar de dealer gaat. Dus van de fabriek naar PON, naar de leer inbouwer en dan door naar de dealer!
Het leer wordt ingebouwd voordat het naar de dealer gaat. Dus van de fabriek naar PON, naar de leer inbouwer en dan door naar de dealer!
Geachte heer Gieliovd,
Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 34 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.
YEAH BABY! Geen week 43 productie maar week 34, dus met mazzel in week 36 rijden![]()