Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

D_R1978

Senior Member
Gegeven de levertijden van de 03 is het de vraag of Belgie tegen de tijd dat het Fifa model geleverd kan worden nog wel zo hoog staat ;)

TedVlemmings

Forumguru
http://www.nr10.be/cups/ekwk/item/f...&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag
Kan het niet laten. :) Belgie steekt Nederland voorbij op de Fifa-wereldranglijst. :D

Haha als natie wel, nu het clubvoetbal nog. Toch jammer dat een zo getalenteerd land nog slechter is in het in huis houden van talenten als Nederland. Kijk maar hoeveel grote Belgische voetballers via de Nederlandse/buitenlandse clubs de top hebben gevonden. Als PSV volger was ik niet echt onder de indruk van Zulte Waregem, zeker niet als je kijkt met wat voor kleuterklas PSV nu voor de dag komt. Maar dit is natuurlijk totaal offtopic.
IK WIL MIJN BESTELDE OCTAVIA!!!

Herman Janssens

Senior Member
Kan er ook niet aandoen dat het clubvoetbal in België onderontwikkeld is. Maar we kunnen alleen al van Belgische spelers in de Premier League een wereldelftal samenstellen. Hoeveel Nederlanders spelen er in de PL? Drie? Van Persie en dan nog twee doelmannen: Vorm en Krul. Wel alle drie erg goede voetballers. :)

wat ik niet begrijp is dat bij sommige mensen de auto al gebouwd is en zij deze pas half september krijgen. Die van mij wordt volgende week gebouwd, weekje later komt hij naar nederland, wordt hij rijklaargemaakt en komt de trekhaak er onder, nog een weekje later 1 a 2 dagen leerinbouwen om vervolgens op 4 of 5 september afgeleverd te worden. Dat is 2 a 2.5 week vanaf bouw t/m afleveren.

wat ik niet begrijp is dat bij sommige mensen de auto al gebouwd is en zij deze pas half september krijgen. Die van mij wordt volgende week gebouwd, weekje later komt hij naar nederland, wordt hij rijklaargemaakt en komt de trekhaak er onder, nog een weekje later 1 a 2 dagen leerinbouwen om vervolgens op 4 of 5 september afgeleverd te worden. Dat is 2 a 2.5 week vanaf bouw t/m afleveren.

Jelzie, bij mij moet er nog leer in gebouwd worden (2 weken) en ene dvd systeem (1 week). Anders had ik hem volgende week al kunnen halen! Maar ja, even wachten nog!

@ pillendokter, dat vind ik juist zo raar. kan me voorstellen dat dvd iets langer duurt, maar dat er maar liefst 2 weken voor leer staat... bij mij dus maar 2 dagen. is dat de leerinbouwer van PON? die van mij gaat naar schuro in Zwolle.

@ pillendokter, dat vind ik juist zo raar. kan me voorstellen dat dvd iets langer duurt, maar dat er maar liefst 2 weken voor leer staat... bij mij dus maar 2 dagen. is dat de leerinbouwer van PON? die van mij gaat naar schuro in Zwolle.

Die van mij gaat van Hoogeveen naar Leder Inbouw Nederland in Alpen aan den Rijn. Schijnbaar komt ie daar in de rij te staan of zo? Ik woon zelf in de buurt van Alphen en niet in de buurt van Hoogeveen, dus ik kan nog even kijken.

Flem_nl

Forumguru

Het leer wordt ingebouwd voordat het naar de dealer gaat. Dus van de fabriek naar PON, naar de leer inbouwer en dan door naar de dealer!

Het leer wordt ingebouwd voordat het naar de dealer gaat. Dus van de fabriek naar PON, naar de leer inbouwer en dan door naar de dealer!

Bij mij niet, dit is een leer inbouwer die door de dealer is geregeld. dus eerst dealer, dan leerinbouwer, dan even terug naar de dealer voor een controle en poetsen, dan naar mij... :)
Dennis Nijhold heeft hem ook bij Schuro laten doen meen ik. doet niet onder voor de inbouwer van pon zelf. (sterker nog, volgens mij veel meer keus.)

Gieliovd

Forumguru
Geachte heer Gieliovd,

Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 34 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.

YEAH BABY! Geen week 43 productie maar week 34, dus met mazzel in week 36 rijden :D

• Leuk
Waarderingen: RRPR

wigerm

Lid
Geachte heer Gieliovd,

Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 34 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.

YEAH BABY! Geen week 43 productie maar week 34, dus met mazzel in week 36 rijden :D

Wow, dat is nog eens een verschil! 2 hele maanden, top!

Gieliovd

Forumguru
Kan niet wachten, echt top. Zit zooo uit te kijken naar de DSG :) En van de week had ik de ruimte ook weer hard nodig... de Golf zat tot het nokkie vol met spullen.

Valt die vertraging met de Teron velgen misschien toch mee. Kan goed nieuws zijn voor alle mensen die hem rond dezelfde tijd als ik hebben besteld! Dat was volgens mij week 26 ofzo. Als ze dit voor elkaar krijgen dan neem ik alle negatieve comments terug, want 8 weken tussen bestellen en produceren valt reuze mee.

Bovenaan Onderaan