Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
Net contact gehad met de dealer, produktie staat op wk35/36, maar is blijkbaar nog niet definitief :pieker:
Levering zou dan in week 37/38 zijn.
Zal waarschijnlijk één van de eerste met het Dynamic pakket en het bagagepakket zijn

MaRco2

Forumguru
Of jullie komen gezellig met z'n allen op 28/9 naar de meeting in Varsseveld zoals elders op het forum staat vermeld, voor de liefhebbers kan je een rollenbank run doen of chippen, maar een deel van de deelnemers komt alleen maar voor de gezelligheid, hapjes en drankjes zijn geregeld, iedereen is welkom, alleen wel even bij mij middels een PM/Conversatie opgeven aub.
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...s-engineering-dsg-dokter-varsseveld-nl.19387/

Greetz Corné

:thumbsup: Ik ga je een dezer dagen even contacten hierover. Kwam een heel topic tegen van de week.

Heb wel afspraken in Zuid Limburg staan voor die dag, mogelijk valt er nog wat te combineren of te schuiven daar.;)

Majefloti

Forumguru
Vandaag definitieve bevestiging gehad dat produktie week 35 is, levering week 37:deuk:
@ Skoda liefhebber, wordt spannend wie als eerste de sportstoelen mag showen.

CoesDoes

Forumguru
Vandaag definitieve bevestiging gehad dat produktie week 35 is, levering week 37:deuk:
Zeker! en daarnaast spannend wie er de eerste O3C in de oudste stad van Nederland gaat rijden!

Badnews

Senior Member
Ik ook niet, elfstedentocht komt er toch niet, en wk voetbal, laatste wedstrijd die ik ooit gezien heb (meer dan 5 minuten) is 1988 EK (dus niet eens een WK!).
Dus moet ik me nu Belg voelen? (no hard feelings, belgen zijn great, zolang ze maar vlaams praten)

• Leuk
Waarderingen: CDK

CoesDoes

Forumguru
Dat is een beetje gemeen CoesDoes.....
Dat was zeker niet zo bedoeld! (Tip: Als je denkt dat ik vreemde dingen zeg, moet je er nog een keer over nadenken, ik bedoel het eigenlijk altijd positief).
Ik heb persoonlijk ook vrijwel geen interesse in voetbal, maar kan me ondanks dat herinneren dat België er in het verleden ooit voor gezorgd heeft dat Nederland niet naar het WK ging... (Volgens mij was dat een WK in Mexico)

Neen, was ook zo. Met nadruk op "was". ;)
Precies, gezien de eerdere opmerkingen van de heer Janssens over de Hollanders leek het mij wel op zijn plaats een opmerking terug te plaatsen, volgens mij is het een Belg die de Nederlanders en hun 'humor' wel begrijpt.. ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Zeker spannend! We hebben bijna dezelfde configuratie, alleen heb ik 2 weken eerder besteld.... Misschien haalt de mijne die van jou toch nog in.... ;)

Lodewijk

Actief lid
Hier hetzelfde. Week 20 besteld. Nog geen update van de dealer (behalve 'helaas geen nieuws'). Configuratie op hoofdlijn hetzelfde. Alleen wel nog het panoramadak als tricky extraatje ;-(

Hier hetzelfde. Week 20 besteld. Nog geen update van de dealer (behalve 'helaas geen nieuws'). Configuratie op hoofdlijn hetzelfde. Alleen wel nog het panoramadak als tricky extraatje ;-(
Vandaag weer bericht gekregen dat de auto waarschijnlijk ergens in oktober wordt geproduceerd. Limiterende factor is het panorama dak

TedVlemmings

Forumguru
De mijne staat (niet definitief) op week 44 nu, besteld begin mei week 19 ofzo. Ik hoop dus op een vroeg Sinterklaas cadeautje met panoramadak!

Bovenaan Onderaan