Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CoesDoes

Forumguru
Geachte heer Gieliovd,

Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 34 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.

YEAH BABY! Geen week 43 productie maar week 34, dus met mazzel in week 36 rijden :D
Netjes! Volgens mij is dat best een acceptabele levertijd want als ik het me goed herinner heb jij ergens (eind) juni besteld.

rtwee

Senior Member
Ook hier goed nieuws van de dealer.... Voor de sluiting van de fabriek was de verwachtte productiedatum (ook in dit geval weer een combi) week 45, leasemaatschappij zei zelfs 2 december.... Net contact gehad met de dealer en die vertelde me dat hij over 3 weken bij hen op het terrein wordt verwacht. Dat is, dus 9 weken eerder dan initieel afgegeven. Over 2 weken productie dus, dat klinkt erg definitief. Happy!!

Eind juni besteld... Als het waar is is het een zeer acceptabele levertijd vind ik...

Kan niet wachten, echt top. Zit zooo uit te kijken naar de DSG :) En van de week had ik de ruimte ook weer hard nodig... de Golf zat tot het nokkie vol met spullen.

Valt die vertraging met de Teron velgen misschien toch mee. Kan goed nieuws zijn voor alle mensen die hem rond dezelfde tijd als ik hebben besteld! Dat was volgens mij week 26 ofzo. Als ze dit voor elkaar krijgen dan neem ik alle negatieve comments terug, want 8 weken tussen bestellen en produceren valt reuze mee.
Zo zie je maar, rijd je hem nog eerder dan ik! Gefeliciteerd Gieliovd!

RoelF

Forumguru
Met al die positieve berichten deze week kon ik het ook niet laten om de levertijd na te vragen.
Voorlopige productie week 38, dus leveren in week 40.

De 20% bijtelling is nu wel zekergesteld. Straks staat 'ie straks nog 8 weken bij de dealer op mij te wachten, want ik mag hem toch echt pas 30 november ophalen. (huidige auto loopt tot 5 dec)

Wesly

Senior Member
ynurasam.jpg
ik dacht te zien dat van de onderste rij de tweede van voren een hatch was, maar is idd wel moeilijk te zien

ynurasam.jpg
ik dacht te zien dat van de onderste rij de tweede van voren een hatch was, maar is idd wel moeilijk te zien

Dat is zeker een HB. Kijk maar naar de witte sticker op de achterklep. Dat hebben de combi's niet!

En die ervoor staat, is misschien wel die van mij. Het lijkt erop, dat de leveringen goed los komen nu.
Fabriek draait in volle gang!!! :yeehaa:

Dat is zeker een HB. Kijk maar naar de witte sticker op de achterklep. Dat hebben de combi's niet!

En die ervoor staat, is misschien wel die van mij. Het lijkt erop, dat de leveringen goed los komen nu.
Fabriek draait in volle gang!!! :yeehaa:

Zo heb ik mijn auto ook ontdekt, gespot op een truck.
Als je het vermoeden hebt dat jouw auto daar tussen staat zou ik even contacten met je dealer.

Voor mij is het aftellen begonnen (nog 6 dagen)

MeneerB

Forumguru
Ik bespeur hier een heleboel potentiële Zalando momenten..... :)
Maar ik hoop dat een ieder hier die met smart wacht, snel hun aanwinst mogen gaan ophalen.

Ik rij nu bijna 2 maanden met heel veel plezier in mijn combi maar ik ben er in het wild in al die tijd zegge en schrijve één tegengekomen.
Dat moet veranderen... :jaja:

D_R1978

Senior Member
Heb na alle wisselende berichten hier ook maar weer eens met de LM gebeld. Ik wacht nog even in spanning af.....

Jurryb

Nieuw lid
Na al een tijdje dit forum gevolgd te hebben, heb ik begin Juli mijn nieuwe Octavia besteld. Mij werd verteld dat de levering eind oktober zou zijn.
Na wat positieve berichten op dit forum toch ook maar eens gebeld. Voor zover ze me nu kunnen vertellen staat de voorlopige planning voor eind September, leveren half oktober! Goede berichten dus.....

Bovenaan Onderaan