Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

wigerm

Lid
Na al een tijdje dit forum gevolgd te hebben, heb ik begin Juli mijn nieuwe Octavia besteld. Mij werd verteld dat de levering eind oktober zou zijn.
Na wat positieve berichten op dit forum toch ook maar eens gebeld. Voor zover ze me nu kunnen vertellen staat de voorlopige planning voor eind September, leveren half oktober! Goede berichten dus.....

Wat voor Octavia heb je besteld?

Wesly

Senior Member
sesaju5a.jpg
Anders rijdt ik Zondag hier even langs met camera op zak zodat ik misschien een glimp van wat O3's op de gevoelige schijf kan zetten. (Bron foto: Apple Maps)

Jurryb

Nieuw lid
Wat voor Octavia heb je besteld?

Ik heb besteld:
- Skoda Octavia ambition businessline Combi, 1.4 TSI, Magic Black
- Audio Pakket
- MaxiDOT Kleur
- Sunset (Getinte ramen)
- 17" Teron velgen
- Dynamic pakket
- Stoelverwarming
- Driver setup
- Reserve wiel

Besteld: 8 Juli
Verwachte productie: week 39
Verwachte levering: week 41

Gieliovd

Forumguru
Netjes! Volgens mij is dat best een acceptabele levertijd want als ik het me goed herinner heb jij ergens (eind) juni besteld.
Klopt! Dat was ik vergeten te melden, ik heb hem geloof ik week 26 besteld. Medio juni, 3e week ofzo.

Gaaf!! Ook toffe foto zeg, op de A1, ik zou er echt de kriebels van krijgen. Rare vent ben ik ook haha.

Heb ook meteen even de gelegenheid gegrepen om te reageren op het bericht van de dealer, met een wedervraag:
- Trekhaak vast - problemen met caravan koppeling - wat gaan we daaraan doen?
- Letters later zelf makkelijk te verwijderen?
- Luxe kentekenplaten en geen reclame a.u.b.

MaRco2

Forumguru
Ik bespeur hier een heleboel potentiële Zalando momenten..... :)
Maar ik hoop dat een ieder hier die met smart wacht, snel hun aanwinst mogen gaan ophalen.

Ik rij nu bijna 2 maanden met heel veel plezier in mijn combi maar ik ben er in het wild in al die tijd zegge en schrijve één tegengekomen.
Dat moet veranderen... :jaja:

De spanning stijgt in dit topic (gezien vele pagina 's nieuwe reacties) met de dag! Ik leef met jullie mee!!! :)

Skoda gaat een hoop - hard nodige - nieuwe registraties inhalen, zeker ook met de 14%.

Lodewijk

Actief lid
Het lijkt er wel sterk op dat er nu nog geen panoramadak-combi's zijn ingepland. Althans, de mijne nog steeds niet.

Kazie31

Nieuw lid
Die van mij wordt volgende week geleverd.
Staat inmiddels bij de dealer.
Besteld rond 1 mei.

Wel lang wachten maar hopelijk wordt het beloond.:D

Lodewijk

Actief lid
Hoop dat de platin grey-stop nog wat kan betekenen in een tijdige levering. Betaal met mijn huidige voorloper namelijk flink wat bijtelling. Ga ik liever leukere dingen voor doen

TedVlemmings

Forumguru
Zo te lezen gaan ze sowieso nog wel bij je aankloppen. Platin Grey verdwijnt volgens mij nog voor het panoramadak überhaupt in productie gaat. Zo te zien zitten wij trouwens al bijna even lang te wachten :(, probleem bij annuleren is dat de andere auto die je besteld ook weer een levertijd gaat hebben, en tenzij die korter is dan 2/3 maanden zul je er in dat opzicht nu geen profijt meer bij hebben.

MaRco2

Forumguru
Daar hebben ze er ook weinig van (tekort ook) .

Bij Seat is het andersom. Gaat heel slecht. Over 1,5 jaar zijn er een hoop ex dealers. Werkt niet echt motiverend om veel te verkopen als je weet dat je over 16 maanden het kwijt bent.

Thorgal

Forumguru
Zo te lezen gaan ze sowieso nog wel bij je aankloppen. Platin Grey verdwijnt volgens mij nog voor het panoramadak überhaupt in productie gaat. Zo te zien zitten wij trouwens al bijna even lang te wachten :(, probleem bij annuleren is dat de andere auto die je besteld ook weer een levertijd gaat hebben, en tenzij die korter is dan 2/3 maanden zul je er in dat opzicht nu geen profijt meer bij hebben.
Ik heb het forum de laatste weken door vakantie niet meer actief gevolgd maar is er bekend/geruchten wanneer panoramadak in productie gaat?
Ik heb al wel foto's op het forum gezien van een o3c met panorama dak dus dacht dat het al wel kon.
Heb trouwens van dealer niet begrepen dat het geen mogelijkheid meer is dus ga er nog steeds vanuit.

Bovenaan Onderaan