Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Welke dealer, ik heb namelijk die zelfde ervaring ?
Er wordt niet terug gemailt en ook niet terug gebeld, onverwachts op de stoep staan heeft het beste resultaat.
Hoogeboom in Spijkenisse. Daar is mijn auto via de LM (Arval) besteld. Ikzelf was het liefst naar Versluis in Zoetermeer gegaan. TOP service!

Mijn dealer antwoord (tenzij ie op vakantie is) meestal binnen een dag.
geen idee of ie ook werkelijk in de computer checked, want ik mail te vaak :)
Dat is helemaal waar. Alleen is de datum nog steeds niet definitief en de afgelopen maanden regelmatig voor en achteruit geschoven..... :laugh:

apacot

Lid
Hoogenboom Spijkenisse, langs geweest, proefrit gemaakt, offerte gemaakt (zou per e-mail komen, e-mail adres gespeld en gecheckt) nooit meer wat van gehoord, ook geen telefoontje op me 06, zeker klanten genoeg. (heel veel vw gereden en prima service gekregen bij Hoogenboom rotterdam-zuid)

MaRco2

Forumguru
:D Apacot, is jouw avatar bij RijnWoud genomen?

Het lijkt wel sprekend op een mij erg bekende situatie (m.a.w.: da's mijn karretje!).:thumbsup:

MaRco2

Forumguru
Zelfde koets, andere locatie (genomen tijdens proefrit bij Heinenoord langs de A29 bij die betonnen boog).

Bijlagen

• DSC07557.JPG
    DSC07557.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 69

MaRco2

Forumguru
haha ja de foto is bij rijnwoud genomen, ook de wagen is daar besteld in race blue, wel met de alaris velgen :)

Bij mij zitten ook de Alaris onder, vond ik toch mooier en toevallig lag er nog een nieuw setje (besteld voor een 17 inch exemplaar, maar levertijd met Alaris was korter).:

Grappig, heb je voor mij het origineel (evt. meer foto's)? Ik heb van ter plaatse geen foto's. Was zo snel gegaan.
Kan naar info@marotaxaties.nl. :)

apacot

Lid
had 2 foto's genomen, hier de 2'de , spijt dat ik niet meer had genomen maar hij reed zo lekker met de 1.4 tsi erin :tongue:

Bijlagen

• o3nieuw.jpg
    o3nieuw.jpg
    692,8 KB · Weergaven: 91

herbiek

Senior Member
Wederom op de A12 (richting Utrecht ter hoogte van Ede) zag ik deze vrachtwagen vol met Skoda Octavia's.
Wellicht de auto's voor een van jullie?

PS vrachtwagen ging niet de A30 op.

Bijlagen

• IMG00337-20130813-0827.jpg
    IMG00337-20130813-0827.jpg
    220 KB · Weergaven: 133

Badnews

Senior Member
Weer allemaal combi's... ambitions zo te zien (zie geen chrome bij de ramen)
Maar positief: weer 8 mensen gelukkig :)

elephtera

Forumguru
Deze week zou er ook een vrachtwagen met Elegance wagens moeten komen. Want die van mij staat hier nog niet op, en wordt wel verwacht deze week.

Wel mooi om te zien, zo'n vrachtwagen vol prachtwagens

Bovenaan Onderaan