Ze gaan hem vast nog wel voor wk37 produceren ivm de kleur! (Ik meen dat de fabriek nu dicht is dus de planning zal nu niet even niet wijzigen)Heb ik al een paar keer gedaan. Verschuift steeds weer. Eerst week 37, toen week 43, toen week 40, nu weer week 37, maar nog niets definitief. Heb vanmiddag wederom een mail gestuurd, aangezien de kleur Platin Grey eruit gaat, en ik deze kleur toch echt wil hebben aangezien ik in week 18 heb besteld....
De mijne is volgens de importeur een van de eerste die in deze uitvoering besteld is (besteld op 15 mei) en staat nu gepland om in wk36 geproduceerd te worden, conclusie: Produktie Dynamic pakket start al eerder dan wk38@ Skoda liefhebber
Wel knap dat je week 18 het Dynamic pakket al hebt kunnen bestellen. Ik had bij de dealer al aangegeven dat ik de O3C erg gaaf vond maar enige kritische opmerking dat er geen sportstoelen besteld konden worden. Op de dag van definitieve bestelling (week 20) was die middag de mogelijkheid voor dynamic pakket 'vers-van-de-pers' binnen en heb die gelijk besteld.
Jouw auto zou theoretisch dus week 36 geproduceerd worden maar ga er vanuit dat dit parallel loopt met mijn auto, dus week 38 en levering week 40. Mijn auto is al 'spoedbestelling' en produktie Dynamic pakket stond op z'n vroegst voor week 40 ( Theron velgen week 39). Conclusie; produktei Dynamic pakket start week 38.
Weet je zeker dat hij het niet de produktie datum had? Levering per 1 sept. zou betekenen dat hij al bijna op de band moet staan! Ik hoop uiteraard dat het wel leverdatum is aangezien dat goed nieuws voor andere vroege bestellers van het Dynamic pakket zou zijn!Kan het bijna niet geloven. Net bij de dealer geweest om een te bekijken hoe nou zo'n O3C die ik besteld heb eruit niet. En de beste man zag in het systeem dat de fabriek de auto in de 1e week van sept. bij de dealer verwacht!!! En dat ipv eind oktober.... Zal mij benieuwen!!!
CoesDoes, ik houd je op de hoogte vwb de reactie van de dealer....Ze gaan hem vast nog wel voor wk37 produceren ivm de kleur! (Ik meen dat de fabriek nu dicht is dus de planning zal nu niet even niet wijzigen)
De mijne is volgens de importeur een van de eerste die in deze uitvoering besteld is (besteld op 15 mei) en staat nu gepland om in wk36 geproduceerd te worden, conclusie: Produktie Dynamic pakket start al eerder dan wk38
Weet je zeker dat hij het niet de produktie datum had? Levering per 1 sept. zou betekenen dat hij al bijna op de band moet staan! Ik hoop uiteraard dat het wel leverdatum is aangezien dat goed nieuws voor andere vroege bestellers van het Dynamic pakket zou zijn!
Volgens mij is transport na fabricage max 2 weken
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
Lucky dude
Volgens mij worden de autos op maandag verscheept, dus als je productiedag in de week op maandag zit, zal ie dezelfde week nog in nederland zijn, dus dan de week erop rijden. Het kan, 20% kans ongeveer, anders is het weekje later.
bestelling rond verwacht 5-7-13. verwachte levering 19-10-13 (week 42).