CoesDoes
Forumguru
TOP! Ik ben benieuwd.jazeker heb gisteren even snel drie foto's geschoten maar ik upload ze morgen allemaal even in 1 keer.
TOP! Ik ben benieuwd.jazeker heb gisteren even snel drie foto's geschoten maar ik upload ze morgen allemaal even in 1 keer.
Zo, die staat voor de deur beter als bij de dealer.....
Bekijk bijlage 19121
gave bak hoorZo, die staat voor de deur beter als bij de dealer.....
Bekijk bijlage 19121
ok 1 voorproefje dan
Ik heb ook lang getwijfeld maar vind de golus iets sportiever lijken. Zal morgen foto's maken en postenDie Golus velgen staan hem erg goed! Twijfel nu of ik wel voor de Alaris zal gaan. Golus is wel makkelijker schoon te maken. Moeilijk moeilijk.....
Die van mij staat nu op produktie in wk36 (en levering dus in wk39 of optimistisch in wk38), eerder was dat zoals hier ook gemeld prod in wk37 (ook incl Dynamic pakket)Mijn SO3 Combi EBL (lease) is week 20 besteld en levering zou in eerste instantie week 27/28 zijn. Inmiddels het nodige gelezen op dit forum over vertragingen door opties en/of pakketten en hierover navraag gedaan bij mijn dealer in Nijmegen. Ik heb ook het Dynamic pakket besteld en gisteren een bevestiging per mail ontvangen dat de produktie week 38 is en levering week 40. Dit zou betekenen dat produktie Dynamic pakket toch eerder start dan week 40.
Blijkbaar leveren de Theron velgen (die vanaf week 39 weer geleverd zouden worden) ook minder vertraging op. We wachten af...
Deze week is mijn O3C EBL met sunset, bagage pakket, Drive det up, lane assist en afneembare trekhaak besteld door de leasemaatschappij. Ik heb geisteren bericht gekregen dat mijn auto in week 52!! geleverd wordt. Dat is 5 maanden levertijd. Best lang vind ik.
@Brevan Toevallig wilde ik ook ACC bestellen en ik kreeg te horen dat het op de 1.2Tsi niet leverbaar was maar wel vanaf de 1.4Tsi
Wereldstad, Nijmegen! Ben er geboren dus blijft toch je roets..... Ben je ook bij Hegeman geweest?Die van mij staat nu op produktie in wk36 (en levering dus in wk39 of optimistisch in wk38), eerder was dat zoals hier ook gemeld prod in wk37 (ook incl Dynamic pakket)
Heb hem niet in Nijmegen besteld (heb tot nog toe geen goede indruk gekregen bij de Nijmeegse dealer..), maar ga er wel in Nijmegen mee rijden.
Je mag hem wel komen bekijken als ik hem heb want dat lijkt voorlopig eerder te zijn