Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

mmsol78

Actief lid
Beste @wazda2 ,

Ik zie in je onderschrift dat je ook het dynamic pakket erop zou hebben. Ik zie echter op de foto's geen sportstoelen...

lada44

Lid
Hierbij mijn nieuwe Ride! 28weken verder ben ik wel blij! DSG top, DAB+ top, Panodak top! Eiback helemaal top, minder stug dan ik verwacht had, veel beter dan mijn voorloper OC3 1.2 zonder Eibach!

Prachtige auto. Veel fijne kM's. (We lijken wel broertjes . ;) )

Ik mis alleen het dak en de dsg op de GL :(. Kan jij eens nagaan welke dempers je hebt? Ik vind de auto prima rijden op een opmerkelijk ding na, en dat is de wel heel matige demping achter.

wazda2

Actief lid
@Rover50 thnx is idd bij Tigchelaar in Breda geweest, geen afdekkap, geen hoes, zelfs geen trekhaak, die was men vergeten nu over 2 weken laten monteren. Maar.... wel een zaklamp

@Rover50 thnx is idd bij Tigchelaar in Breda geweest, geen afdekkap, geen hoes, zelfs geen trekhaak, die was men vergeten nu over 2 weken laten monteren. Maar.... wel een zaklamp
@wazda2 jammer dat de afleveringen bijna nooit 100% zijn. Ik wacht nog op de chromelook onderlijst voor. Maar de O3 EBL DSG is een heerlijke auto. Al ruim 1600km v.a 30 sept.

ta-bas-co

Actief lid
Vandaag!!!! JEUJ!!! Productie week was week 39, gisteren op kenteken gezet en vandaag opgehaald. Zaterdag maak ik enkele foto's nu er nog geen stickers van de zaak op geplakt zijn..

for the record... Het is een Octavia Greenline Business Line met chromen dakrails, functie pakket en lichtpakket.

Laatst bewerkt:

ta-bas-co

Actief lid
voorbeeld (mijn vorige auto van de zaak)
1011791_10152333616203540_8846429069020750053_n.jpg

ta-bas-co

Actief lid
oeps... typo (door het enthousiasme zullen we maar zeggen). In week 39 is deze gefabriceerd, precies zoals vanaf het begin is gecommuniceerd door de dealer.

Bovenaan Onderaan