Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

micky

Forumguru
voorbeeld (mijn vorige auto van de zaak)
1011791_10152333616203540_8846429069020750053_n.jpg
NEEEEE JOH!!?? straks ook weer? hoeveel verkopen ze hier extra door?:shutup:

TL@

Forumguru
Toch al beter dan de auto's van mijn vorige werkgever:
Tormans.jpg

Dit is het herziene kleurenschema, vroeger was het pas erg schreeuwerig :-)

In de auto, wat bij Skoda minstens net zo mooi is, zie je de reclame niet ;) En dat is toch de plaatst waar men zich het meest bevindt als bestuurder van deze auto :)

030

Forumguru
In de auto, wat bij Skoda minstens net zo mooi is, zie je de reclame niet ;) En dat is toch de plaatst waar men zich het meest bevindt als bestuurder van deze auto :)

Ik beweeg me toch echt vaker buiten, dan in de auto. Sterker nog; hij staat uren per dag voor mijn huis.

brhahlen

Actief lid
Ik zou hem over 2 weken moeten gaan krijgen, maar tot nog toe geen belletje gehad van de dealer dat ie geproduceerd is, terwijl dat vorige week had moeten gebeuren.
Vanmiddag zelf maar weer eens bellen...

030

Forumguru
in bestelling: Skoda Octavia Elegance Businessline, Metal grey, 1.4 TSI, DSG incl. schakelpaddels aan het stuur, Panoramadak, Sunset, afneembare trekhaak, DAB, Electrische achterklep, parkeercamera, 18 inch Alaris.

• Leuk
Waarderingen: HatW

Klaasje

Forumguru
@030 zelfde als die van mij, maar keb ook nog verwarmde voorruit,
blijkbaar heb je ook Dynamic pakket ander krijg je de paddles niet aan je stuur :-)

brhahlen

Actief lid
Contact gehad met de dealer: Auto is geproduceerd, is in Nederland en staat bij de leer-inbouwer :)
Hopelijk halverwege volgende week bij de dealer, dus met een beetje geluk misschien nog wel volgende week zaterdag op te halen :)

(Een mens mag hopen ;) )

micky

Forumguru
Nee, @Joske , ik zou geen bijtelling betalen en dus niet privé rijden met de leaseauto, dan deed ik alle privé km met een eigen auto :)

Bovenaan Onderaan