Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Wow! Mooi rood is niet lelijk! Dit is toch wel een prettige kleur tussen al dat zwart, grijs(like me :D en blauw! Veel veilige km's gewenst ...

ps. overweeg je nog eibachs? Het blijft zonde dat een standaard octaaf zo hoog op de poten staat (even afgezien van het weggedrag ed).

mooie kar en geniet er van !!
Maar kentekenplaten op nalevering ??

@loewie1984 Mooie bak, jammer genoeg ging het thuisfront niet akkoord met deze kleur.

Allen bedankt voor de leuke reacties, helaas geen eibachs. Tis een lease bak en elke euro extra komt natuurlijk uit de eigen beurs. Ik hoef geen caravan te trekken en vind het eigenlijk wel prima zo.

Kenteken op nalevering dat is een goeie. Ik was iets te vroeg bij (Auto Primair inderdaad :D ) en toen zaten de platen er nog niet op. Even later werden ze er door de dealer opgeklikt.

Dat het thuisfront niet akkoord gaat met zo'n kleur is een vaker gehoord argument, 2 collega's van mij zaten met hetzelfde 'probleem'. Ik heb al vanaf moment 1 geroepen dat ie knalrood moest worden, en gelukkig was mijn wederhelft het daar wel mee eens.

Van de andere kant, die betaalt bepaalt :tongue: en in het geval van een lease bak...ik moet er 90% vd tijd alleen in rijden. En van binnenuit zie je niet hoe knalrood ie van buiten is :tongue:

Vlooij

Nieuw lid
Ja ik had de foto van de andere kant moeten nemen NAAR de Skoda dealer toe..... Mijn welgemeende excuses :bloos:

Het was overigens niet zo druk in de showroom van VW :maakmegek:

Toutje

Lid
Hoi..., ik ben hartstikke nieuw hier en heb net m'n nieuwe aanwinst geplaatst (3 foto's). Zaterdag ga ik dat beestje ophalen om van te genieten. Met deze Octavia Combi 2.0 TSI RS 6DSG ga ik me wel vermaken. Hoor alleen maar lof over de Skoda en ach..., met zo veel ervaring heeft het merk zich wel bewezen denk ik zo.

Thokozanoah

Forumguru
Gefeliciteerd met je aanschaf @Toutje , mooie auto!
Zou leuk zijn als je actief op het forum meepraat over al het moois dat Skoda biedt, stel je zelf eens voor in "Meet & Greet" zodat iedereen weet wie Toutje is .......:thumbsup:

goed te zien dat er nog veel auto's afgeleverd worden deze laatste paar dagen van het jaar.

Iedereen veel rij plezier en veel veilige kilometers in het nieuwe jaar !

030

Forumguru
Zowaar al minimaal 3 Corrida's op het forum. IRL ben ik er ook pas 3 tegengtekomen, zij het wel allemaal vertegenwoordigers van Hilti en DE. :)

Geweldig mooie auto @loewie1984 :thumbsup: Persoonlijk was ik voor de lakzwarte afwerkingen gegaan dus chroom weg lakzwart er op. Zo ook de velgen vervangen voor een stel matzwarte.

P'cies dat was ook mijn keuze 4 maanden geleden (hier naast zijn dikke Schwester).

Goed te zien dat Missano rood nog net even wat feller is - de auto zelf ook, maar dat terzijde. ;)

Bijlagen

• photo.JPG
    photo.JPG
    222,8 KB · Weergaven: 85

TL@

Forumguru
Dat Missano rood is echt prachtig, heb het op de Golf IV zitten (is maar heel kort leverbaar geweest in België)

espada

Lid
Het feest kan beginnen want hij is binnen :yeah:

IMG_20141231_130612.jpg IMG_20141231_130558.jpg
Over een tijdje alleen nog even kijken voor een trekhaakje en dan is hij compleet.
Maar daar heb ik nog tijd genoeg voor dus.... Van mij kan het vuurwerk beginnen!

Aan iedereen alvast een hele goede jaarwisseling met de allerbeste wensen en heel veel mooie kilometers voor het nieuwe jaar!:cheers:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan