Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

9152315

Nieuw lid
Productieweek: 2 , leveringsweek: 7.
Besteld: 12-11-2014

O3 Combi Elegance Business Line
Moon White Metallic
17" Hawk velgen
Achterklepsierlijst chroom
DAB tuner
Dorpellijst RVS met Octavia opdruk
Ondergrille sierlijst chroom
Safety pakket

Hopelijk nog één week eerder geleverd i.v.m. wintersport. Kans is echter klein.
Kan ik wel eerder definitief uit de (huur) Ford Focus Wagen kruipen.
Dat is krap zeg met 1 kinderstoel én een Maxi-Cosi op de achterbank.
Kan niet wachten tot levering. Ook beter voor mijn rug.

Laatst bewerkt:

rtwee

Senior Member
Mooie wagen @rouwehand !! Heb destijds zitten twijfelen over vrijwel dezelfde uitvoering. Mijn vorige was ook wit, zwarte velgen, zwarte spiegel kappen, zwarte omlijsting enz. Wilde deze weer anders. Wellicht de volgende weer. inmiddels 74k op de teller, dus nog 1.5 jaar en dan nieuwe uitkiezen. Zie ik het nou goed dat je zwarte dakrailing hebt? En chrome omlijsting van de ramen ook zwart? Of komt dat op de foto door de linchtval?

rouwehand

Senior Member
@rtwee, Thx. Nee het zijn zilveren dakrails.
Ik heb voor de winterbanden de 17" Hawk velgen apart erbij besteld.
De zomerbanden liggen om de 18" Alaris.

Ik heb nog even getwijfeld aan de zwarte spiegelkappen, maar met de zilveren raamomlijsting en dakrails heb ik het maar niet gedaan.
Wel een zwart metallic frontgrill. De voorzijde heeft verder geen zilveren accenten.
Capture.JPG

n.b. hiervoor had ik een Octavia II. Een paar uurtjes naast elkaar gestaan, om afscheid te nemen :deuk:
Capture.JPG

Dank @Passat97 en @rouwehand voor de pics. Nu duurt het wachten NOG langer... mischien nog meer links naar jullie strakke configs? Voorpret is OOK pret...

Vooruit, nog eentje dan....
image.jpg

Zoals je ziet is het een Greenline Business met zo'n beetje alle opties die in februari 2014 beschikbaar waren.
Meest gewaardeerde opties zijn 1: Xenon, wat een bak licht geeft dat, 2: halflederen bekleding met stoelverwarming, al lekker warm zitten terwijl de diesel nog niet opgewarmd is, 3: Columbus met DAB.
Wat ik niet meer zou kiezen is Kessy en automatisch inparkeren, zat toen samen in 1 pakket maar is achteraf veel te duur voor wat het is.
Wat ik wel had willen hebben maar wat niet kan op een GL is het panoramadak. Mijn vorige O2 had wel een schuifdak en dat mis ik vaak .

Börker

Actief lid
@Passat97 en @rouwehand . Gave auto's. Wat voor kleur wit is het?

Ik heb zelf een OC3 1.6 tdi DSG Elegance Businessline in de kleur Moon White besteld. Als extra's achteruitrijd camera, donkere achterramen, 18 inch Golus en afneembare trekhaak. Besteld half december 2014 en verwachte levering begin maart 2015.

micky

Forumguru
Vooruit, nog eentje dan....
Bekijk bijlage 33827

Wat ik wel had willen hebben maar wat niet kan op een GL is het panoramadak. Mijn vorige O2 had wel een schuifdak en dat mis ik vaak .
Tja, die velgen van je kunnen eigenlijk ook niet op een Greenline ;)

Overigens ben ik super blij met Kessy en het inparkeren, dat gebruik ik ook steeds vaker, handig als je lui bent :)

Bovenaan Onderaan