Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Picassosax

Nieuw lid
Ik ga m zeker weten van t weekend lekker inrijden.. Even offtopic: Ik kon zo gauw geen linkje vinden voor de DVD vrijschakeling van het nieuwe columbussysteem kan @Antera dat niet?

Gptim

Actief lid
Vandaag bij de dealer geweest en hij wist me te vertellen dat m'n Octavia afgelopen week in Nederland is aangekomen. Nu nog het leer inbouwen en dan ben ik benieuwd wanneer we hem kunnen halen. De auto is overigens 28 maart besteld en heeft de volgende specs

Combi Elegance Business line 1.6 DSG
Moon White
Turini 18" zilver
Elektrische achterklep
Panorama dak
Dynamic pakket
Schakelpaddles voor DSG
Sunset
DAB
Leer achteraf (donkerbruin met wit stiksel)

• Leuk
Waarderingen: G.P.
Vandaag bij de dealer geweest en hij wist me te vertellen dat m'n Octavia afgelopen week in Nederland is aangekomen. Nu nog het leer inbouwen en dan ben ik benieuwd wanneer we hem kunnen halen. De auto is overigens 28 maart besteld en heeft de volgende specs

Combi Elegance Business line 1.6 DSG
Moon White
Turini 18" zilver
Elektrische achterklep
Panorama dak
Dynamic pakket
Schakelpaddles voor DSG
Sunset
DAB
Leer achteraf (donkerbruin met wit stiksel)

Dat is wel heel erg snel binnen 3 weken geproduceerd en in NL...

Bij mij moest ook alleen het leer nog ingebouwd worden deze week, kreeg vanmiddag een mail van de dealer dat er een voorstoel niet goed was en nieuw leer voor besteld moest worden. Dit zou 3 weken duren voordat de auto afgemaakt kon worden :sterretjes:. Ik heb toen voorgesteld de auto gewoon te leveren en dan een losse afspraak te maken om de stoel aan te passen wanneer het nieuwe leer binnen is. Eind van de dag de bevestiging dat de auto klaar gemaakt wordt voor transport naar de dealer en eind volgende week afspraak maken voor aflevering :dankje:

Das wel minder van dat leer @Knalle Arie, maar gelukkig wel de mogelijkheid om er dan voorlopig in te kunnen rijden... Maar dat leer wordt er ingezet tussen de aankomst in NL en de aflevering bij de dealer? Altijd gedacht dat ze dat bij de dealer zouden doen....

Skoda-MAN

Forumguru
In blijde verwachting van nieuwe Octavia combi 1.4, bevalling is uitgerekend op 20-4-2015 om 13.00 uur:yeehaa::nailbiting::jaja::yeah:

Voor diegene onder ons die nog moeten wachten, veel sterkte. Trek handschoenen aan dat helpt tegen het nagelbijten:jaja:

peterrapid

Forumguru
Aan allen die hem laatste week hebben ontvangen en blijkbaar dus velen heel mooie wagens en een dikke proficiat gewenst.
yesRS@ heb je hem van bij phlips ? In ieder geval dikke RS

yesRS@

Forumguru
Aan allen die hem laatste week hebben ontvangen en blijkbaar dus velen heel mooie wagens en een dikke proficiat gewenst.
yesRS@ heb je hem van bij phlips ? In ieder geval dikke RS
Yep, Nico heeft er nog 1 op zijn palmares staan. Rijdt super:D, hij is met plezier voor me naar de keuring voor trekhaak gereden.

Pendragon

Donateur
en ik maar wachten, wachten en nog eens wachten....ik vind al die berichten hier helemaal niet leuk :( Allemaal later besteld en zelfs met panodak en veel eerder geleverd. Ik blijf het maar een rare zaak vinden. Ik ga de dealer nog maar eens een email sturen, want ik vind het nergens op slaan.

ertromp

Forumguru
en ik maar wachten, wachten en nog eens wachten....ik vind al die berichten hier helemaal niet leuk :( Allemaal later besteld en zelfs met panodak en veel eerder geleverd. Ik blijf het maar een rare zaak vinden. Ik ga de dealer nog maar eens een email sturen, want ik vind het nergens op slaan.
Die van jou wordt gewoon met extra zorg en liefde door de monteurs daar in Tsjechië in elkaar gezet. Wees blij dat je de inruilprijs rond hebt

Pendragon

Donateur
Die van jou wordt gewoon met extra zorg en liefde door de monteurs daar in Tsjechië in elkaar gezet. Wees blij dat je de inruilprijs rond hebt

Ik hoop dat je gelijk hebt Erik :) Ik erger me niet zo snel, maar als ik al die auto's voorbij zie komen die later zijn besteld wordt ik sjacherijnig. Ik kan me mijn begintijd van Skoda nog herinneren, toen was ik eerst bij Mazda en duurde het maar liefst 8 maanden voor ik een Mazda 6 kon krijgen zoals ik hem wilde.....toen bij Skoda was het 8 weken maximaal. Ik ga maar een biertje drinken en geduld aanmaken in mijn lijf :D

EdK

Forumguru
Ohhhh meneer @Pendragon wij vroegen ons al af waarom u 3 weken terug op zaterdag er al niet was.....
Tsja nu is hij al 5 weken oud hoor want zolang staat hij nu al bij ons op de binnenplaats...:dankje:

Pendragon

Donateur
Jij snapt hem @Ridley, er is schijnbaar altijd wel een reden te bedenken waarom een auto later komt. Maar goed, ik kruip weer terug in mijn schulp en probeer geduldig te wachten ;)

Bovenaan Onderaan