MacJack
Lid
@Picassosax veel plezier en geniet er van dit weekend... Word aardig toer weer...
@Knalle Arie waar ga je die Eibach er onder laten zetten? Er loopt hier namelijk een kortingsactie momenteel
http://www.skodaforum.nl/forum/i/gr...bij-antera-tuningcenter-lowering-breda.25776/
Vandaag bij de dealer geweest en hij wist me te vertellen dat m'n Octavia afgelopen week in Nederland is aangekomen. Nu nog het leer inbouwen en dan ben ik benieuwd wanneer we hem kunnen halen. De auto is overigens 28 maart besteld en heeft de volgende specs
Combi Elegance Business line 1.6 DSG
Moon White
Turini 18" zilver
Elektrische achterklep
Panorama dak
Dynamic pakket
Schakelpaddles voor DSG
Sunset
DAB
Leer achteraf (donkerbruin met wit stiksel)
De Eibach wordt bij de dealer er onder gezet tegen hetzelfde tarief als in de groupbuy
Yep, Nico heeft er nog 1 op zijn palmares staan. Rijdt super, hij is met plezier voor me naar de keuring voor trekhaak gereden.Aan allen die hem laatste week hebben ontvangen en blijkbaar dus velen heel mooie wagens en een dikke proficiat gewenst.
yesRS@ heb je hem van bij phlips ? In ieder geval dikke RS
Die van jou wordt gewoon met extra zorg en liefde door de monteurs daar in Tsjechië in elkaar gezet. Wees blij dat je de inruilprijs rond hebten ik maar wachten, wachten en nog eens wachten....ik vind al die berichten hier helemaal niet leuk Allemaal later besteld en zelfs met panodak en veel eerder geleverd. Ik blijf het maar een rare zaak vinden. Ik ga de dealer nog maar eens een email sturen, want ik vind het nergens op slaan.
Die van jou wordt gewoon met extra zorg en liefde door de monteurs daar in Tsjechië in elkaar gezet. Wees blij dat je de inruilprijs rond hebt