Hoe komt het dan dat YesRS z'n auto al heeft, en ik nog moet wachten tot eind mei (1 dag later besteld)? Zitten toch grote verschillen op hoor.Volgens de dealer hebben alle combi's dezelfde levertijd, er zijn kennelijk geen 'vertragende' opties meer.
Nee, we gaan met een losse auto zonder caravan/vouwwagen en zelfs zonder dakkoffer..... Heb er zin in dakkie open en lekker cruisen....want we gaan pas het tweede weekend van juli wegAls je met een caravan/vouwwagen gaat kun je beter niet achter een nieuwe auto hangen.
Hoe komt het dan dat YesRS z'n auto al heeft, en ik nog moet wachten tot eind mei (1 dag later besteld)? Zitten toch grote verschillen op hoor.
Dat heb ik dus ook. Geen touw aan vast te knopen. Mijn auto is 2 februari besteld en komt halverwege mei. Reden was het panodak, maar anderen met een panodak die later besteld is hebben hun auto al. Ik snap niks van hoe de bestellingen gedaan c.q. verwerkt worden......vind het maar een vreemde zaak.
Volgens mij zit het zo, dealers reserveren een productieplek. In die productieplek zetten ze je bestelling in. Dat staat los wanneer jij je auto bestelt. De dealer kan tot de productie week wijzigen.
Wachten duurt altijd lang maar eens je de auto hebt ben je dat vlug vergeten!Eerlijk? Ik vind het een apart verhaal. Eerst kreeg ik door half april en een paar weken later half mei. Dat kwam dan door het panodak. Hoe dan ook ik blijf het treurig vinden.
Nice, veel plezier en veilige kilometers!Nou, vanmorgen opgehaald, Octavia 1.6 tdi 77kw elegance businessline combi dsg. 18" velgjes, dynamic pakket, rode lijntjes in de bekleding en tof stuurtje. Verder DAB+, sunset en verwarmde voorruit en sunroof.
Mis alleen direct me zonnebrilvakje in de hemel. Die is er niet. Had hiervoor Octavia II ook met sunroof(je) maar zat wel een zonnebrilvakje. In plaats daarvan zitten er interieur sensoren voor alarm, die ik niet heb. Beetje jammer maar ach, verder een monsterbak.