Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Vandaag nog even een check gedaan en mijn O3 is gisteren gelost in Leusden :yeah:
Maandag verwachte levering bij de dealer, leer inbouwen en Eibach er onder en we kunnen rijden...

Dus pano dak is niet per defenitie een langere levertijd.

Skoda-MAN

Forumguru
De verkoper belde gisteren dat hij het heel leuk zou vinden als hij de auto zelf aan ons mocht afleveren. Of het heel erg zou zijn omdat dan een weekje later te doen omdat hij net een weekje vakantie heeft. Zo niet dan moest een collega van hem de auto begin volgende week aan ons afleveren.
Aangezien we gezamenlijk een heel leuk en ontspannen gesprek hadden tijdens de verkoop vinden wij het ook heel fijn als hij de auto zelf aan ons overhandigd. (dat weekje later kan er ook nog wel bij en hij blijft een week langer nieuw):maakmegek:

Martin1985

Actief lid
Vandaag nog even een check gedaan en mijn O3 is gisteren gelost in Leusden :yeah:
Maandag verwachte levering bij de dealer, leer inbouwen en Eibach er onder en we kunnen rijden...

Dus pano dak is niet per defenitie een langere levertijd.

Hele grote kans dat die van mij er bij stond, samen op de vrachtwagen.... Die van mij is daar ook gisteren aangekomen namelijk :D

Martin1985

Actief lid
De verkoper belde gisteren dat hij het heel leuk zou vinden als hij de auto zelf aan ons mocht afleveren. Of het heel erg zou zijn omdat dan een weekje later te doen omdat hij net een weekje vakantie heeft. Zo niet dan moest een collega van hem de auto begin volgende week aan ons afleveren.
Aangezien we gezamenlijk een heel leuk en ontspannen gesprek hadden tijdens de verkoop vinden wij het ook heel fijn als hij de auto zelf aan ons overhandigd. (dat weekje later kan er ook nog wel bij en hij blijft een week langer nieuw):maakmegek:

Pfoe jij hebt veel geduld! Ookal zou ik de wielen en de trekhaak er nog zelf onder moeten zetten... En de bakker om de hoek zou hem aan mij overhandigen, dan zou ik hem :Dvanavond nog op halen!

Skoda-MAN

Forumguru
@Martin1985 Geen kwestie van geduldig zijn maar verstandig. Positieve er uit halen :
je een week langer financieel rijk voelen
je auto een week langer nieuw en schoon
komt goed uit, nog moet toevallig nog veel km rijden deze weken, kan mooi met het dieseltje :thumbsup:

FabiaGL

Actief lid
Wij hebben afgelopen zaterdag onze fabia combi greenline uit 2010 ingeruild voor een Octavia Hatchback ABL met Plus Pack en trekhaak. het gaat om een voorraad model, we kunnen hopelijk deze maand nog rijden.

s-line

Forumguru
Volgens mij verschilt dat per merk, bij Peugeot vroegen ze altijd een hele rij kentekens aan voor auto's die al in NL waren. Dus als je dan in maart je auto kreeg kon er wel een kenteken op zitten die al in december uitgegeven was. Uiteraard wel pas bij koop geregistreerd.
Ja natuurlijk, @Blackokkie2, mijn auto heeft ook een kenteken uit 2014 en is net geleverd!:banghead::fool:
Dit verhaal slaat natuurlijk nergens op geeneen merk doet dit,dan kan je toch geen auto's verkopen.

• Leuk
Waarderingen: 030

Harrynak63

Actief lid
Dit verhaal slaat natuurlijk nergens

Niet helemaal waar. Kan verhaal van @Blackockie2 bevestigen. Paar jaar terug ook een Peugeot gekocht voor vrouwlief.
Toen ik vroeg of de verkoper het kenteken door wilde geven ivm verzekering was het kenteken tot mijn verbazing inderdaad al 3 maanden oud. Weliswaar nog geen tenaamstelling maar toch.
Flink geklaagd, nog wat extra korting gehad en geen seconde meer wakker van gelegen. Nu bijna 4 jaar later krijg ik er echt geen cent meer of minder meer voor hoor.

s-line

Forumguru
Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij welk merk ook! Of het is een voorraad/demo geweest maar dan zouden er ook km'ters op de teller moeten staan.

Bovenaan Onderaan