Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Rapid

Actief lid
Zegt niet zoveel zoals je ziet. Komt echt wel voor. Was inderdaad wel een voorraadauto maar geen km's.
Mijn Rapid, die ik nog maar twee dagen zal hebben, was ook een voorraad auto.
1 km op de teller en had al een niet geregistreerd kenteken.
Kenteken is dus ouder dan de datum van de eerste ter naamstelling.
Netjes vooraf verteld, daarom was er ook aan aantrekkelijke prijs.

Voor mijn nieuwe Octavia is door de dealer vandaag een kenteken aangevraagd. Maandag is dat binnen en kan ik om 16.00 uur de auto halen.
Wordt dus een kenteken uit de nieuwe serie.

Frank

Blackokkie2

Forumguru
Ja natuurlijk, @Blackokkie2, mijn auto heeft ook een kenteken uit 2014 en is net geleverd!:banghead::fool:
Dit verhaal slaat natuurlijk nergens op geeneen merk doet dit,dan kan je toch geen auto's verkopen.
Ik ken het ook alleen maar van Peugeot, van andere merken heb ik dit niet gehoord.

Van Mazda weet ik dat ze het kenteken vaak zo laat mogelijk aanvragen.

s-line

Forumguru
Nou mijn kenteken is gewoon nieuw.
En het zou alleen mogelijk kunnen zijn met voorraad auto's niet met auto's die er nog niet staan! Maar als het goed is zou er dan wel een prijs aanpassing op moeten zitten want hij kan ze niet als nieuw verkopen als het kenteken bijv. al een maand of 2 oud is

Denk dat Peugeot heel goed heeft gegokt met dit model . Er zal in Frankrijk genoeg voorraad staan . Die van me zwager heeft iig een bizar korte levertijd (lease)

s-line

Forumguru
Denk dat Peugeot heel goed heeft gegokt met dit model . Er zal in Frankrijk genoeg voorraad staan . Die van me zwager heeft iig een bizar korte levertijd (lease)
De lease modellen doen het heel goed, het was mij in iedereen geval duidelijk dat de productie daar van voor ging op de privé rijder. Die van mij is dus ook zeker geen voorraad auto. Maar met voorraad auto's kan het ook gewoon zijn dat je dus een 2014 auto hebt met 2015 kenteken, en dan staat op alle labels in de auto (zoals de gordels, etc.) 2014. Daarom wil ik niet zo graag een voorraad auto.

yesRS@

Forumguru
@NewO3 : heb er voor geopteerd om dit kentekenen te behouden , ik vind het een makkelijke combinatie en de huidige reeks zit nu ergens op KAV of KAW, wat ik persoonlijk op niks trekken vindt:D .
Wat de auto betreft, heb ik het niet kunnen laten om al eens de pedaal te vloeren, resultaat: :thumbsup:
Als ik de auto wat langer heb zal ik een kleine review neerpennen .

Bovenaan Onderaan