CDK
Forumguru
@foobalicious gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst, DSG is idd heerlijk! Wat betreft dat dashboardkastje....., nooit van gehoord.......
probeer even de ramen opnieuw in te leren, wsl is de auto van spanning geweest. (raam volledig open, knop blijven indrukken gedurende 3 seconden.. raam omhoog en knopje blijven aantrekken gedurende ook 3 seconden) Misschien zijn ineens beide problemen opgelost.Wel heb ik al een paar onvolkomenheden ontdekt. Het automatisch openen van de bestuurdersraam functioneert niet. M.a.w. de knop even volledig indrukken zou de raam helemaal moeten openen. Voor de andere ramen werkt die wel.
Ook het comfortsluiten/openen van de ramen en het pano-dak werkt niet. Ik heb wat met de instellingen gespeeld maar er is niets dat het oplost. (Standaard stond de optie al aan dus het had al meteen moeten werken).
@foobalicious Gefeliciteerd ! Vergeet de foto's niet :d
jammer...
ook betreffende het dashboardkastje, dat heb ik nog nooit ondervonden?
Sinds vorige week in het bezit van een O3 Combi EBL 1.6TDI DSG Race Blue . Ik heb er zeer zeker geen spijt van dat ik weer heb gekozen voor een Octavia Combi. Deze keer een wat dikkere uitvoering en terug in een diesel (aangezien ik hiervoor benzine reed en daarvoor weer diesel). Diesel rijdt toch veel relaxter kan ik stellen.
Samen met het panoramadak is het echt genieten met mooi weer. De afneembare trekhaak van Thule is ook helemaal top: makkelijk te bevestigen en ook weer te verwijderen. De stekker is mooi verborgen aan de achterzijde en klap je tevoorschijn wanneer je deze nodig hebt. De xenon in combinatie met de dagrij ledverlichting vind ik een zeer mooie combinatie. Dit ziet er strak uit. Alleen de ledverlichting zelf vind ik al top. Naar mijn beeld geeft het 's avonds ook meer lichtopbrengst dan alleen xenon.
Een echt minpunt vind ik het Canton systeem Naar mijn beleving klonk dit in de O2 vele malen beter. Als dit een aparte optie was geweest had ik zeker geen geld hieraan gespendeerd. Maar bij de EBL wordt het standaard meegeleverd en wellicht plaats ik betere speakers als dit me blijft storen
Verder een een zeer tevreden O3 rijder !
Ook ik ben sinds 8 mei in het bezit van de O3 EBL 1.6TDI DSG Race Blue.
Super tevreden en DSG is echt de beste optie die ik besteld heb, wat rijdt dat geweldig.
Canton ben ik best tevreden over, waarom vind jij dit een minpunt?
Ik weet niet of je alle setup items al hebt ingesteld ook de aparte Canton setup.
Bij mij heb ik wel de bass en subwoofer tot bijna max omhoog gezet en mid en hoog iets omhoog, dan wordt het geluid wel beter.
Is je koffer goed dicht dan?en op de MaxiDot het autootje met rode 'geopende' achterklep laten flitsen. Ik ben toen maar zo naar h
Is je koffer goed dicht dan?
Raar verhaal betreffende de binnenverlichting ?
Goed dat het inleren alsnog gewerkt heeft
Via de uitgebreide instellingen heb ik inderdaad alles ingesteld. Maar dan nog vind ik het geluid, met name de bas, achterblijven op de kwaliteit die ik was gewend in de O2. Naar mijn mening was de bas wat dieper en wat strakker. Verder is de auto helemaal top ! Stoei alleen nog met afbeeldingen toonbaar krijgen van mp3 albums die ik op de schijf van de Columbus plaats. Ondanks het juiste aantal pixels verschijnen sommige afbeeldingen niet. Probeer nu via mp3 tag programma de instellingen goed te krijgen. Daarnaast toont DAB+ de zenderlogo's standaard niet. Deze heb ik nu achteraf toegewezen (via een download van wat Nederlandse en buitenlandse zenderlogo's op een usb stick).
@Knalle Arie dank voor de tips ! Ik zal dit direct eens gaan uitproberen. In principe had ik de afbeeldingen wel verkleind naar minder dan 500x500. Maar de een pakt die wel en de ander weer niet. Misschien gaat het met dit programma beter.@LeCoq71 de album afbeeldingen mogen maximaal 500x500 zijn met MP3tag kan je plaatjes in MP3 bestanden toevoegen maar niet resizen indien ze groter zijn. Met Sanze MP3 art sizer kan je die wel doen en ook meerdere files te gelijk. Dus als je al bestanden met plaatjes hebt maar ze worden niet getoond even checken of ze echt wel de juiste maat hebben.