Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Pendragon

Donateur
Bedankt, bedankt, bedankt :D Ben er nog steeds erg blij mee. Ik snap heel goed waroom jullie voor de O3 gekozen hebben. De Superb is een heerlijke auto met veel ruimte, maar bij de O3 merk je dat hij weer wat nieuwer is. Rijden doet hij uitstekend en de nieuwe snufjes zijn erg mooi en leuk.

Der Einser

Forumguru
@Pendragon gefeliciteerd man!
Staat te glimmen als een malle !

Nu snel omlaag en mooie wieltjes eronder.
Heb nog mooie Bentley velgen voor je in de aanbieding :thumbsup:

Enfin,...
Aangezien ik je regelmatig spot moet ik dus nu opletten op een shiny race blue O3

Veel plezier en veilige km's
Zie je vast snel.

Pendragon

Donateur
Dank je @Der Einser! De velgen onder de auto zijn 18" en vind ik zelf mooi bij de auto passen. Omlaag eind juli met spacers erbij. Eerst op vakantie. Ik zie je snel weer!

• Leuk
Waarderingen: CDK

Frenkie

Forumguru
Zo, mijn bestelling is ingediend bij Terberg. Nu nog wachten op de goedkeuring en dan kan het echte wachten beginnen. Het is het volgende geworden:
Skoda Octavia 1.2 TSI Greentech Style Businessline
Kleur & interieur:
Black Magic pearl effect
Stoffen bekleding Crinkel Zwart
Opties:
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Sunset
DAB (digitale radio ontvangst)
Extra's:
Trekhaak 13-polig met vaste kogel
Set LM velgen 18" Turini zwart -225/40 R 18

doncalitri1984

Forumguru
Zo, mijn bestelling is ingediend bij Terberg. Nu nog wachten op de goedkeuring en dan kan het echte wachten beginnen. Het is het volgende geworden:
Skoda Octavia 1.2 TSI Greentech Style Businessline
Kleur & interieur:
Black Magic pearl effect
Stoffen bekleding Crinkel Zwart
Opties:
Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
Sunset
DAB (digitale radio ontvangst)
Extra's:
Trekhaak 13-polig met vaste kogel
Set LM velgen 18" Turini zwart -225/40 R 18
Mooie config! Heb de zwarte turini's ook besteld, maar dan met moon white als kleur auto

Frenkie

Forumguru
@W124 Helaas niet. Het is een leaseauto, ik kan/mag er zelf niet al te veel aan doen. Maar door de 18" zullen de ruimte bij de wielen toch al wat minder zijn dan bij de standaard velgen.

W124

Senior Member
@Frenkie Ok, maar Eibach is een officiële Skoda accessoire. Mijn LM staat het ook toe. Laat het door de dealer monteren. Heb wel eens begrepen dat de ruimte bij de wielen hetzelfde blijft, maar daar is een apart topic over.

Bovenaan Onderaan