Race blauw toevallig ???ze waren toevallig allemaal de zelfde kleur......
Nope, helaas.....En geen dader te bekennen zeker?
Gemiddeld 1,5 tot 2 weken vanaf transport. Transport volgt vaak snel na productie.vandaag onderstaand bericht gehad:
Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 27 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.
Iemand ervaring met periode die zit tussen productie en afleveren, er moet bij de dealer nog een trekhaak onder gebouwd worden en velgen worden gewisseld?
Beter! Word deze week dus geproduceerd.ok bedankt voor je antwoord, mag nu wel eens tijd worden dat de auto komt
bestelling is eind maart de deur uit gegaan
vandaag onderstaand bericht gehad:
Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 27 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.
Iemand ervaring met periode die zit tussen productie en afleveren, er moet bij de dealer nog een trekhaak onder gebouwd worden en velgen worden gewisseld?
Bij welke dealer als i kvragen mag, ik heb mijn nieuwe lease Greenline Businessline Combi op 04-05 in bestelling staan via Broekhuis Groep.
Verwachte leverdatum zou 15-08 zijn volgens Alphabet, nu is dit opeens de productiedatum geworden en wordt de auto pas rond 10 september geleverd.
Vind het nergens op slaan 4 maanden levertijd !
Zaterdag ga ik de auto ophalen! Toch ruim 4 weken gewacht tussen productie en levering.
Hij geeft 40 graden aan, dus de climate control kan meteen flink aan de bak