Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

CDK

Forumguru
@s-line, je mag voor mij ook weer een potje verf maken, binnenkort maar ff iets afspreken. Er heeft weer een hondenl#l met z'n trekhaak tegen de poezelige billetjes van m'n S2 aan liggen schuren.

AdFe

Nieuw lid
vandaag onderstaand bericht gehad:

Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 27 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.

Iemand ervaring met periode die zit tussen productie en afleveren, er moet bij de dealer nog een trekhaak onder gebouwd worden en velgen worden gewisseld?

doncalitri1984

Forumguru

Van de Škoda-fabriek hebben wij zojuist de bevestiging ontvangen dat uw Škoda Octavia Combi in week 27 zal worden geproduceerd. Nadat uw auto is geproduceerd, volgt transport naar Nederland. Na aankomst zorgen wij voor het volledig afleverklaar maken van uw auto, inclusief de door ons te monteren accessoires.

Iemand ervaring met periode die zit tussen productie en afleveren, er moet bij de dealer nog een trekhaak onder gebouwd worden en velgen worden gewisseld?
Gemiddeld 1,5 tot 2 weken vanaf transport. Transport volgt vaak snel na productie.

AdFe

Nieuw lid
vol verwachting in een telefoontje van de dealer, heb in februari een keer proef gereden.
verder nog nooit in Skoda gereden dus zeer benieuwd of het gaat bevallen

micky

Forumguru
Grappig, ik rij nu 50.000km rond en mijn kleur zie ik nog steeds het minst vaak, maar als ik ze zie: greenline geen xenon en ieniemienie wieltjes, in Duitsland waar ik werk en dus zeer veel rij, kom je bijna alleen maar RS-en tegen maar niet in Race blue, meestal een andere kleur.

Bij welke dealer als i kvragen mag, ik heb mijn nieuwe lease Greenline Businessline Combi op 04-05 in bestelling staan via Broekhuis Groep.

Verwachte leverdatum zou 15-08 zijn volgens Alphabet, nu is dit opeens de productiedatum geworden en wordt de auto pas rond 10 september geleverd.

Vind het nergens op slaan 4 maanden levertijd !:mad:

doncalitri1984

Forumguru
Bij welke dealer als i kvragen mag, ik heb mijn nieuwe lease Greenline Businessline Combi op 04-05 in bestelling staan via Broekhuis Groep.

Verwachte leverdatum zou 15-08 zijn volgens Alphabet, nu is dit opeens de productiedatum geworden en wordt de auto pas rond 10 september geleverd.

Vind het nergens op slaan 4 maanden levertijd !:mad:

Het zou net kunnen dat je auto een week opgeschoven is doordat iets niet voorhanden was (soms levert een bepaalde optie vertraging op) nu heb je dan ook de pech dat de fabriek 2 (of meer?) weken dichtgaat (zomerstop) weet alleen ff niet wanneer precies. Zou heel goed kunnen dat dit bijv(!) van 1 t/m 15 augustus is en je door de vertraging van X duur in die periode terecht kwam en het dus gelijk X vertaging + 2 weken extra duurt voordat je je auto hebt.

Schale troost , ik heb 3 weken voor je besteld en nog geeneens een productieweek ;)

Spoetnik

Forumguru
Misschien is je auto dan wel de eerste die ze in elkaar schroeven na de vakantie. Zijn ze nog lekker fris en vergeten ze geen opties.:)

• Leuk
Waarderingen: W124

W124

Senior Member
Zaterdag ga ik de auto ophalen! Toch ruim 4 weken gewacht tussen productie en levering.

Hij geeft 40 graden aan, dus de climate control kan meteen flink aan de bak :cool:

EdK

Forumguru
Ach in de Caddy en de Yeti werkte ze vandaag ook goed hoor.
En was blij dat ik meer reistijd had dan werktijd , anders had ik het niet getrokken vandaag in de volle zon waar merendeel van de objecten stonden met storing

Bovenaan Onderaan