Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

AdFe

Nieuw lid
Bij welke dealer als i kvragen mag, ik heb mijn nieuwe lease Greenline Businessline Combi op 04-05 in bestelling staan via Broekhuis Groep.

Verwachte leverdatum zou 15-08 zijn volgens Alphabet, nu is dit opeens de productiedatum geworden en wordt de auto pas rond 10 september geleverd.

Vind het nergens op slaan 4 maanden levertijd !:mad:

auto wordt geleverd door Ames Dordrecht, bij bestelling was de verwachte lever datum begin mei.

Het is weer een tijd geleden dat ik actief was op het forum van 2008-2012 een Skoda Octavia hatchback gereden en daarna voor een KIA Sportage gekozen. Ben recent van baan gewisseld en gisteren de bestelling geplaatst voor wederom een Skoda. Nu is het een Octavia Combi 1.4 TSI DSG Style Businessline geworden met de nodige opties:

• Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant
  • DAB (digitale radio ontvangst)
  • Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
  • Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurdersstoel en buitenspiegels
  • Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
  • Lichtmetalen velgen 18 inch Golus (PJ5)
  • Metallic lak
  • Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak (PH9)
  • Sunset (extra donker getinte ramen)
  • Verwarmbare voorruit
  • Functie pakket
  • Travel pakket
  • Lederen bekleding (achteraf)
  • Afneembare trekhaak (achteraf)
Kleur is niet echt origineel: Race Blue met zwart interieur en zwart lederen bekleding.

Nog gevraagd om Eibach veren maar dat was volgens de dealer (A-point Amsterdam) niet mogelijk i.v.m. de xenon verlichting. Dan staat ie maar wat hoger op z'n pootjes...

Het lange wachten kan beginnen...:yeehaa:

ertromp

Forumguru
Nog gevraagd om Eibach veren maar dat was volgens de dealer (A-point Amsterdam) niet mogelijk i.v.m. de xenon verlichting. Dan staat ie maar wat hoger op z'n pootjes...

Succes met wachten maar wat kan die dealert een onzin verkopen zeg. Dat belooft veel voor de toekomst :pieker::sterretjes::banghead:

Ik woon zelf in Sittard maar vanuit leasemaatschappij/werkgever centrale aflevering via A-Point. Dus zelf geen contact met de dealer gehad. Ben zelf erg tevreden over mijn lokale dealer Wealer maar bestelling mocht helaas niet via hun lopen.

zxr750luni

Senior Member
Het is weer een tijd geleden dat ik actief was op het forum van 2008-2012 een Skoda Octavia hatchback gereden en daarna voor een KIA Sportage gekozen. Ben recent van baan gewisseld en gisteren de bestelling geplaatst voor wederom een Skoda. Nu is het een Octavia Combi 1.4 TSI DSG Style Businessline geworden met de nodige opties:

• Adaptive Cruise Assistant inclusief Front Assistant
  • DAB (digitale radio ontvangst)
  • Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
  • Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurdersstoel en buitenspiegels
  • Lane Assist, actieve rijbaan begeleiding
  • Lichtmetalen velgen 18 inch Golus (PJ5)
  • Metallic lak
  • Optical Parking Assistent achter (parkeercamera)
  • Panoramisch glazen schuif-/kanteldakdak (PH9)
  • Sunset (extra donker getinte ramen)
  • Verwarmbare voorruit
  • Functie pakket
  • Travel pakket
  • Lederen bekleding (achteraf)
  • Afneembare trekhaak (achteraf)
Kleur is niet echt origineel: Race Blue met zwart interieur en zwart lederen bekleding.

Het lange wachten kan beginnen...:yeehaa:

bij mij gaf de leasemaatschappij dit ook aan..

zxr750luni

Senior Member
momenteel is de mijne door mij goedgekeurd naar de leasemaatschappij, deze stuurt de offerte naar onze wagenparkbeheerder, krabbel er op en bestellen!.

het word een:
1.6tdi style dsg, metallic grey
sunset
18inch alaris
panoramadak
zwarte voorgrill
zwarte spiegels
dynamic pakket (rood/zwart)
rubbere matten met octavia opdruk
clean achterkantje
afneembare trekhaak
verwarmbare voorruit.

eibach was helaas niet mogelijk, icm xenon. dan maar niet...........of later..

doncalitri1984

Forumguru
Lekker hoor, mooie kleur

Hier verder mijn config :

Skoda Octavia Combi Elegance Business 1.6 TDI 7-DSG (MY2016??) - Zwart Turini 18 inch + Zomerbanden - Moon white metallic - Panorama dak - DAB - Sunset - Automatisch sluiten openen achterklep - Dynamic pack met paddles (zwart/rood) - Drive mode - Verwarmbare voorruit - Reservewiel (Thuiskomer) - Safety Pakket - Travel Pakket (incl. Lane assist) + Winterbanden op de 17 inch Teron

Week 16 besteld , levering (nog) onbekend....

zxr750luni

Senior Member
Dat is strakke configuratie hoor, levertijd onbekend? Tegen mij werd verteld 16weken dus ca wk32 Na de vakantie denk ik

doncalitri1984

Forumguru
Dat is strakke configuratie hoor, levertijd onbekend? Tegen mij werd verteld 16weken dus ca wk32 Na de vakantie denk ik

Schijnt een vertraging op o.a. het dynamic pakket te zitten. Er werd mijn initieel 10 tot 12 weken gezegd. Het is nu week 11 na bestelling, maar nog geen productiedatum bekend.

Veryamaethon

Senior Member
@zxr750luni voor wat foto's hoeft je alleen maar terug te bladeren in did draadje. Oh ja wat tissues erbij pakken:D

Iedereen die aan het uitzoeken is of inmiddels aan het wachten. Het is moeite meer dan waard!!! Voor je eerste tank leeg is ben je het meeste vergeten!!

Wat een vreemd verhaal van Eibachs icm xenon verlichting niet mogelijk. Mijn is eind april geleverd met o.a. die specs van af de dealer. Dat ook bij mij de verkeerde eronder kwamen lag meer aan de importeur dan de dealer. (Word dinsdag a.s. gefixed)

Edit: typo

Bovenaan Onderaan