Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Mijn Combi Style Businessline DSG 1.6 wordt in week 35 gebouwd, en ongeveer twee weken later bij de dealer voor aflevering :)

Nog even doorrijden dus in de Leon ST voordat die er is.. Van mij mag het wel half september zijn :)

MME

Lid
Vanmiddag ben ik hem gaan ophalen bij de dealer!
Vriendelijk en goede service/uitleg gekregen.
In de kofferbak een mandje met een fles wijn.
Enige minpuntje: bereik 15km, regelrecht naar een tankstation dus!

Heb er nog maar 20km mee gereden maar super wagen!
Foto's volgen nog.

doncalitri1984

Forumguru
Mme komt uit België... (Andere regels?) Overigens benieuwd waarom 3/4 vol bij afleveren krijgt als je least en niets als particuliere koper?

Joske

Forumguru
Mme komt uit België... (Andere regels?) Overigens benieuwd waarom 3/4 vol bij afleveren krijgt als je least en niets als particuliere koper?
in België is dat nu eenmaal zo.... logisch toch? Wij betalen niet zoals iemand uit Nederland >500 euro afleverkosten! En dat voor poetsen, een volle tank en een mooi doekje er over bij afhaling? Ohja en een mooi bos bloemen voor vrouwlief :bloemen: .....

Neen, laat het maar zoals het is, gewoon de prijs van de auto. :D Afhalen, tanken en rijden maar!

MME

Lid
in België is dat nu eenmaal zo.... logisch toch? Wij betalen niet zoals iemand uit Nederland >500 euro afleverkosten! En dat voor poetsen, een volle tank en een mooi doekje er over bij afhaling? Ohja en een mooi bos bloemen voor vrouwlief :bloemen: .....

Neen, laat het maar zoals het is, gewoon de prijs van de auto. :D Afhalen, tanken en rijden maar!

Bij waren de afleverkosten €92 als ik mij niet vergis.
Ergens is het spijtig dat je direct naar een tankstation moet, maarja ik maak er niet echt een probleem van!

Binnen ongeveer 2000km mag ik terug gaan voor een gratis check-up. Ook wel handig!

Joske

Forumguru
@MME

Waarvoor moest jij afleverkosten betalen dan? Ik zie ook een Belgisch plak? Ik hoefde niets extra te betalen.. Heb jij er nog iets extra's bij genomen dan?

MME

Lid
@MME

Waarvoor moest jij afleverkosten betalen dan? Ik zie ook een Belgisch plak? Ik hoefde niets extra te betalen.. Heb jij er nog iets extra's bij genomen dan?

Neen heb niets extra genomen, maar dit stond op iedere offerte die heb ik gehad. (Ook op een offerte van een andere dealer)
Uw toebehoren:

LIVPACKSK2 Leveringskosten € 80,00 € 96,80 (BTWinc)

Bovenaan Onderaan