Ligt ook geheel aan de leasemaatschappij. In mijn contract staat dat de auto afgeleverd wordt met een volle tank.Is het lease? Dan hoort een tank namelijk 3/4 vol te zijn.
in België is dat nu eenmaal zo.... logisch toch? Wij betalen niet zoals iemand uit Nederland >500 euro afleverkosten! En dat voor poetsen, een volle tank en een mooi doekje er over bij afhaling? Ohja en een mooi bos bloemen voor vrouwlief .....Mme komt uit België... (Andere regels?) Overigens benieuwd waarom 3/4 vol bij afleveren krijgt als je least en niets als particuliere koper?
in België is dat nu eenmaal zo.... logisch toch? Wij betalen niet zoals iemand uit Nederland >500 euro afleverkosten! En dat voor poetsen, een volle tank en een mooi doekje er over bij afhaling? Ohja en een mooi bos bloemen voor vrouwlief .....
Neen, laat het maar zoals het is, gewoon de prijs van de auto. Afhalen, tanken en rijden maar!
@MME
Waarvoor moest jij afleverkosten betalen dan? Ik zie ook een Belgisch plak? Ik hoefde niets extra te betalen.. Heb jij er nog iets extra's bij genomen dan?