Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

peterrapid

Forumguru
Waarschijnlijk hebben wij die 92€ ook betaald @Joske maar hebben ze gewoon niet op de offerte durven zetten :deuk:. Ik zou in ieder geval hierover wel eens serieus gebabbeld hebben met de dealer want ik vind dat niet kunnen die afleveringskosten en eerlijk op verschillende offertes die ik heb gehad ook van andere automerken heb ik dit nog nooit gezien in België.

boontjeRS

Forumguru
Stond bij mij ook op de offerte en faktuur hoor!
leveringskosten: bevat Logisieke kosten
Voorbereiding van de levering
Legale kit
96,80 euro btw in
Heb dat betaald maar dan enkele kleinigheden besteld zonder faktuur ter waarde van die prijs, verkoper zei dat dit er altijd moet opstaan bij de vag groep. Stond inderdaad bij vw ook op de offertes. Stom, maar ja. Tank was half vol bij aflevering, stond 3,6km op de teller.

JXX

Senior Member
Hoy.

Ook bij mij 96,80 € "Leveringskosten".
Bij opel is dit zelfs 149 €.
Gaat wel telkens nog de korting vanaf.

andrehj

Forumguru
Bij mij stond er al 66km op de teller, vond ik best veel.
Dat is veel te veel, tenzij er bijvoorbeeld voor inbouw van leer kilometers zijn gemaakt. Normaliter is het rond de 10 km.
Als het een privé-auto was had ik hier zeker vragen over gesteld.

XX_Alexander_XX

Actief lid
Iemand ervaring of de dealer moeilijk doet als je reclameloze kentekenhouders bij aflevering wilt? (dus niet bij het bestellen aangegeven)

Johan van T

Nieuw lid
Jaaaaa. Eindelijk heb ik hem !! Bestellen in maart en gisteren afgeleverd. 1.6. 110pk 6bak . Greenline ambition business combi. Leuk dat nieuwe en verbeterde Amundsen systeem. Stuk sneller als de oude versie .

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 100
  • image.jpg
    image.jpg
    110,5 KB · Weergaven: 120
Bovenaan Onderaan