Ja, ik heb Skoda connect inmiddels werkend en vooral leuk om te laten zien aan de mensen die er interesse in hebben. Veel gebruiken zal je het niet, al zijn de items parkeerplaatsen en tankstations wel handig in een omgeving waar je niet bekend bent. Ik heb ook de mijn skoda app geinstalleerd en kijk daar vooral op om te zien of mijn vrouw bijna thuis is van het werk en of ze de deuren heeft afgesloten
Ik denk wel dat het handig is dat je een alert krijgt als er iets stuk is aan de auto.
Wat betreft het rijden: Ik zou nu al niet meer terug willen naar een handbak. Het geeft mij een bepaalde vorm van luxe en comfort. Mijn vrouw moet nog erg wennen en is aan het mopperen. Ze kan niet meer afremmen op de motor en als ze heel rustig optrekt dan staat hij bij 60 al in zijn 6. Daar moet ze erg aan wennen. Het is natuurlijk maar net hoe je je rechtervoet doseert.
Gelukkig op advies van dit forum toch een achteruitrij camera erbij besteld op het laatst en dat is wel erg fijn. Ook het automatisch inparkeren gaat lekker al geeft het ding wel flink gas. Rijden in het donker geeft wel een extra dimensie. Sfeer en voetlichting en die LED koplampen zijn echt geniaal. wat een spuit licht in vergelijking met mijn oude O2. Ik hoop dat de tegenliggers er geen last van hebben.
Ik ben wel tevreden over de canton, al vond ik mijn oude 8 speakers zonder sub in de O2 net zo goed klinken. Spotify werkt perfect via bluetooth en 9 van de 10 keer gaat dat allemaal vanzelf. Af en toe moet ik opnieuw verbinden via BT, maar ben er nog niet achter waar dat aan ligt. Heb wel gemerkt dat een CD/DVD veel beter klinkt dan de DAB+ en spotify via BT. Vooral de bas hoor ik dan vele malen beter.
Ik heb alleen de Android auto nog niet werkend. weet ook niet of ik daar nog moeite voor ga doen. Navi werkt zeer goed en spotify via BT. Telefoon ook super via BT en alle contacten neemt hij over en alles met spraak te bedienen.
Enige minpunt is het kraken als ik bij een stoplicht sta en ik de rem heb ingetrapt en dan de rem langzaam los laat zodat hij een klein beetje rolt. Laat ik de rem helemaal los hoor ik niets en anders knarst het. Maar dat had ik ook in ander auto's als ik bijvoorbeeld op een helling stond met de neus naar beneden. Zal eens aan de dealert vragen of hier iets aan te doen valt.
maar al met al ben ik super blij, zo blij dat ik in de avond nog een rondje ga doen en een smoesje verzin dat ik nog iets moet gaan halen......