Mooi om te zien dat er nog steeds veel facelift Octavia's binnenkomen! Ik moet zeggen dat ik zelf echt nog super tevreden ben over die van mij. Sowieso totaal geen spijt gehad van de kleur Cappuccino Beige, blijft een hele chique kleur naar mijn mening.
Voor de rest doet de 1.0 TSI DSG nog steeds goed zijn werk. De motor is inmiddels lekker ingereden en het is echt meer dan prima voor het dagelijks verkeer. Zelfs de stoplicht sprintjes zijn leuk
Launch Control moet ik trouwens nog wel een keer proberen, maar ik heb nog geen recht, leeg stuk baan gevonden waar ik het kan uit proberen.
Ik had sinds vorige maand dus wel last van een kapotte wiellager, maar deze is netjes door de Skoda garage onder de garantie vervangen. Het is nu weer heerlijk stil in de auto.
Ik kan nog wel eindeloos doorgaan wat er nog meer allemaal fijn is aan de auto, maar dan gaat het zo'n waslijst worden
Tenzij jullie daar behoefte aan hebben!
Als ik een paar minpuntjes zou mogen noemen:
- Android Auto werkt niet lekker met mijn telefoon, maar dat zou zo maar eens ook aan mijn telefoon kunnen liggen (OnePlus One)
- Start Stop systeem ben ik nog steeds niet helemaal fan van. Mogelijk dat ik het laat aanpassen via VCDS.
-Je hebt binnen je Climat Control een optie genaamd Air Care, maar deze staat met elke start weer uit. Terwijl het mij lijkt dat je dit juist aan wilt hebben?