Juist nog even geïnformeerd bij de dealer en hij zou midden oktober aankomen in Brussel.
Dat is een maand eerder als (ten vroegste) was aangegeven bij bestelling.
Jurgen, wanneer heb jij de bestelling geplaatst en wat was de levertermijn?
Juist nog even geïnformeerd bij de dealer en hij zou midden oktober aankomen in Brussel.
Dat is een maand eerder als (ten vroegste) was aangegeven bij bestelling.
@JurgenM Mijn bestelling is op 8/5 geplaatst en uiterlijke leverdatum was 9/10 maar volgens de verkoper was dit ruim genomen.... blijkbaar niet ruim genoeg want 2 weken geleden zou hij in productie pas op 20/10 klaar zijn@Biebelos 28-06 besteld en zou normaal gezien tussen 10-11 en 18-12 geleverd worden.
Ik rijd de DSG idd ook altijd in de S. In de D vind ik m waardeloos schakelen. In de S schakelt de bak mooi tussen de 2500 en 3000rpm en daarmee geeft mn auto niet het gevoel de hele tijd in te houden na het schakelen. En het verbruik wordt er alleen maar beter van.Vorige week mn O3 Fl 1.0 DSG mogen ontvangen. Heb er inmiddels meer dan 1k opzitten. Voor mij is de 1.0 perfect. Laag in de kosten maar rap genoeg voor de meeste situaties. Dus als je geen zware rechtervoet hebt ga je niet meer nodig hebben. Ik rij overigens wel altijd in S ipv D, is net wat soepeler lijkt t.
Je hoort in 3 vanaf ~25km/h tot 40km/h duidelijk een dreun/vibratie in de bak/vliegwiel. Ook bij hogere versnellingen is er bij acceleratie met halfgas duidelijk een dreunend geluid hoorbaar. Het is nog beperkt lijkt het tot koude motor, dus wat het precies is weet ik nog niet echt...???
Vertel.....
Bij welke dealer heb je dat besteld?Besteld : Octavia Combi FL Ambition Business 1.4 TSI H6 Briljant silver
Tech Pakket bestaand uit : Kleuren Maxidot, 3 Spaaks sport stuurwiel, Stoelbekleding Leder/stof, stoelverwarming, Sunset, Chromen raamlijsten
Dakrailing Zilver
DAB+
Driving Mode Select
Vaste Trekhaak
Zwart interieur
Besteld op 23/5 verwacht eerste week van Oktober.
Via Ahtlon wordt deze besteld door A-point in Amsterdam.
De 2.0 is een D (hand) of E-label (dsg) auto en veel leaserijders mogen tot max C-label. Hierdoor valt er erg veel af en kon de combi diesel ook alleen maar met dsg.[...] maar grappig om te zien dat sinds er geen onderscheid in bijtellingspercentages wordt gemaakt er niet meer alleen 1.6 diesels worden besteld maar men ook de tweeliter durft aan te kruisen. Of zou het toeval zijn?
Enige teleurstelling was dat er achterin geen USB aansluitingen zaten in het midden console. In mijn veronderstelling had ik deze wel verwacht bij dit type/model. Helaas ...