rnstolk
Lid
Kan je nu ook gelijk werk van maken
Done
Kan je nu ook gelijk werk van maken
Vinden degene die 'm al hebben ontvangen en sunset hebben, ook dat sunset wel heel erg licht is? Lang niet zo donker als ik had verwacht...
Eindelijk na 26 weken heb ik vandaag mijn Octavia op mogen halen.
Dat wordt dan extra genieten!Eind mei besteld en volgende week mag ik hem eindelijk ophalen.
Mijn geduld is aardig op de proef gesteld.
Staat er mooi bij, die 18" Alaris staan hem gewoon goed zeker in deze kleur en icm de chromen accenten! Volgens mij heb ik nagenoeg dezelfde besteld.
Goede parkeerplek ook zo op een hoek
Veel plezierige kilometers!
Mooie kleur. Netjes met die grote velgen!
En je hebt chroompakket, zie ik. Benieuwd hoe het er bij mij gaat uitzien. Ben enkel voor de chromé dakrails gegaan. En heb niet de speciale achterlichtunits gekozen. Want dat heb jij toch, he rnstolk??
Veel plezier ermee!
De eerste 140 km zit er op.
Het punt waar iedereen het over eens lijkt te zijn m.b.t. irritatie het start/stop systeem heeft ook bij mij de irritatie grens bereikt, ja nu al.
Vanmiddag terug naar huis even in de file gestaan, steeds de motor uit en aan, drama.
Dus ook bij mij gaat hij gelijk uit zodra ik hem start.
Voor de rest (nog) geen irritaties, nog wel zaken waar ik aan moet wennen, later meer hierover.
Ik ben momenteel bezig met een nieuwe O3 2.0 TDI DSG Style BL. Om een lang verhaal kort te houden: volgens de leasemij gaat de nieuwprijs per 1 jan 2018 met een dikke 1500!!!!euro omhoog. Kan iemand dat bevestigen??
De BPM gaat omhoog en de staffels veranderen. Daar zal waarschijnlijk het grootste verschil in zitten:Sorry, beetje vreemd antwoord. Hoezo uitrekenen? Is er sprake van een percentage?