Dannydude85
Forumguru
@Dannydude85 die corrida red rs combi bij Noordhoek Tilburg zeker
Precies!
@Dannydude85 die corrida red rs combi bij Noordhoek Tilburg zeker
Dat zal de rechtmatige eigenaar niet appreciërenIk ben bezig met bestelen van een Octavia
Vandaag Octavia Combi bevestigd bij A-point lease/PON.
1.4 tsi 150 PK DSG7 style business
Kleur Race Blue
Techpakket
DAB
Verwarmd voorruit
Geen model en type aanduiding
Alaris velgen worden ingeruild voor Pictorus
Verwachte levering 2de week januari 2018. Beetje in lijn met de rest van de bestellingen hier.
Aardige mensen bij de waal, kom er al 9,5 jaar
@Dannydude85 ziet er netjes uit
Afgelopen dinsdag mijn Skoda opgehaald.
Rijd erg goed, maar ik reed al een octavia. . Het tech pakket was echt een aanrader. De bekleding is erg strak. Een collega wou 5€ besparen en heeft het niet besteld. Maar nu hij de bekleding heeft gezien trekt hij zijn haar uit zijn hoofd van stommiteit.
@Dannydude85 ziet er strak uit je interieur! Subtiel en sportief, zeker niet te schreeuwerig!
Ik ben deze week bezig met bestelen van een octavia en hoor (in België) levertijd tussen 10 Januari en 25 Februari, de dealer zij allicht eind Januari als hij deze week besteld wordt. Nog even mekkeren over de kleur en blijkbaar is budget nog niet op dus mss nog een optie ofzo... (en natuurlijk goedkeuring krijgen voor de benzine met 35k km/jaar...), maar normaal gaat de bestelling morgen ten laatste buiten.
Toen ik de O3 3,5 jaar geleden bestelde was dat ook zo, horror verhalen over levertijden hier op het forum (4-6 en zelfs 7 maanden) en mijn auto stond er op 10 weken...
Blijkbaar heeft elk land zo zijn productieslots op basis van verkopen ed, De Octavia is in België een topper en de best verkochte break van het land.
De snelst geleverde wagen die ik heb gehad was de Golf 6 highline (met veel opties), die stond na 6 weken bij de dealer.
En mijn opel astra, na 4 weken, maar daar kende ik iemand in de assemblage fabriek. Dat telt niet
Ik ben al 5maand aan het wachten in Belgie hoor (nog 1 maand te gaan) :'(
Maar er is onenigheid over mijn keuze voor benzine (voor 35k km per jaar). Ik beweer dat het over een tijdspanne van 3 a 3,5 jaar geen fluit uitmaakt wat je rijdt voor de totale kostprijs gegeven dat de benzine 4k goedkoper is (aankoopprijs + belastingen) en de diesel volgend jaar MINSTENS dezelfde prijs als benzine gaat hebben.