Eindelijk opgehaald
Bekijk bijlage 64392
Helaas niet fatsoenlijke foto kunnen maken vanwege het weer.
Maar nu alvast de eerste impressie
Auto’s zijn inderdaad stukken duurder geworden. Eén geluk; besteld in 2017 is betalen voor de prijzen in 2017..
Baalde even toen ik zag dat de Techpaketten weer leverbaar zijn en helemaal de Style Business die nu lederen bekleding krijgt. Al met al is mijn bestelde auto goedkoper (vwb de bijtelling) met deze opties los dan de nieuwe prijzen van 2018... Moet alleen het sportstuur missen maar weet niet of dat heel erg is..
Als je hem nu zou bestellen wel. Maar de prijs die je (of in jouw geval ook de leasemaatschappij) hebt/heeft betaald is ook van invloed op belasting/bijtelling
Mijn auto is in mei 2017 geleverd en is zo te zien nog erg goedkoop. Ik zou nu ook minimaal 2000 euro meer kwijt zijn, laat staan zonder de her-introductie van het tech pakket en de korting op de DSG wat er dan uit zou zijn gekomen... Sommige opties zijn overigens verdwenen (verwarmbare voorruit) of nu standaard (DAB+ radio). Verder krijg je wel volledig leer in plaats van leer + alcantara maar ergens ben ik met het laatste wel gelukkiger...Auto’s zijn inderdaad stukken duurder geworden. Eén geluk; besteld in 2017 is betalen voor de prijzen in 2017..
Baalde even toen ik zag dat de Techpaketten weer leverbaar zijn en helemaal de Style Business die nu lederen bekleding krijgt. Al met al is mijn bestelde auto goedkoper (vwb de bijtelling) met deze opties los dan de nieuwe prijzen van 2018... Moet alleen het sportstuur missen maar weet niet of dat heel erg is..
Eindelijk opgehaald
Bekijk bijlage 64392
Helaas niet fatsoenlijke foto kunnen maken vanwege het weer.
Maar nu alvast de eerste impressie
Zowel DAB als Verwarmbare voorruit zijn bij Athlon nog gewoon te configureren?Dab zal op je nieuwe auto zitten. Deze is na week 45 geproduceerd en dus zit het er standaard op.
Staat in de brochures ook wel vermeldt.
Heb je geen productieweek van de leasemaatschappij / dealer doorgekregen een aantal weken geleden?
Productie van mijn auto zou in week 51 zijn maar is nu deze week geworden...
Zowel DAB als Verwarmbare voorruit zijn bij Athlon nog gewoon te configureren?
Zal ik vd week toch niet ff nagaan alvorens ik m bestel....
Op de Skoda site staat de verwarmde voorruit er niet meer bij. DAB is al even standaard. Athlon loopt dus een beetje achterZowel DAB als Verwarmbare voorruit zijn bij Athlon nog gewoon te configureren?
Zal ik vd week toch niet ff nagaan alvorens ik m bestel....
De levering van mijn Octavia laat maar op zich wachten. Eerst tussen kerst en oud en nieuw, later werd het werk 1 en nu inmiddels week 3. Wachten duurt lang!!
Ben benieuwd of DAB er nu standaard bij mij op zit, werkelijk niemand (dealer en Skoda zelf) kan me hiet antwoord op geven.
Wanneer heb je hem besteld?
Eind oktober is het leasecontract getekend, dus ergens na die periode.